بازدید 5554

شاگردان کواچ در چِنستُهوا به مصاف قهرمان جهان می‌روند

تیم ملی والیبال ایران در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال به مصاف لهستان می‌رود.
کد خبر: ۵۰۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۲ 04 June 2015
به گزارش خبرکزاری تسنیم، تیم ملی والیبال ایران، لیگ جهانی 2015 را با 2 شکست 3 بر یک مقابل آمریکا شروع و بدون حتی یک امتیاز، لس آنجلس را ترک کرد. خیلی‌ها شروع شاگردان کواچ در لیگ جهانی را با توجه به عنوان چهارمی دوره قبل، ناامید کننده می‌دانند در حالی که در درجه اول، شکست ایران در زمین حریف و مقابل مدافع عنوان قهرمانی بوده است. در درجه دوم، هنوز اتفاق خاص و غیر قابل جبرانی برای تیم ملی والیبال ایران نیفتاده است.

تیم ملی والیبال ایران، نخستین حضور خود در لیگ جهانی والیبال را در سال 2013 با هدایت خولیو ولاسکو تجربه کرد. دو شکست بدون امتیاز مقابل روسیه و سپس یک شکست 3 بر 2 مقابل صربستان، استارت بازیکنان ایران در لیگ جهانی 2013 بود. ملی‌پوشان ایران اما بعد از این موفق به شکست 3 بر 2 صربستان شدند.

تیم ملی ایران، لیگ جهانی 2014 را بدون ولاسکو افسانه‌ای و با اسلوبودان کواچ شروع کرد. دو شکست 3 بر صفر مقابل ایتالیا در اروپا و سپس قبول شکست 3 بر 2 مقابل برزیل حاصل تلاش کواچ و یارانش بود. تیم ملی ایران با پیروزی 3 بر صفر مقابل برزیل،‌ آمریکای جنوبی را ترک کرد.

لیگ جهانی 2015 نیز با 2 شکست خارج از خانه ایران در لس آنجلس مقابل آمریکا (مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی) شروع شد. شاگردان کواچ در هفته چهارم لیگ جهانی برای دیدار با لهستان راهی شهر «چِنستُهوا» این کشور شده‌اند تا برای مصاف با قهرمان سال 2014 جهان آماده شوند. تیم2های ملی ایران و لهستان در لیگ جهانی 2014 نیز همگروه بودند. تیم ایران از هر 2 بازی تهران، 3 امتیاز کامل را گرفت و در 2 بازی برگشت در لهستان، هر 6 امتیاز را به حریف تقدیم کرد. البته صعود ایران به مرحله نهایی لیگ جهانی 2014 در فلورانس تا حدود زیادی تثبیت شده بود.

تیم ملی لهستان، لیگ جهانی 2015 را بر خلاف ایران با 2 پیروزی در سالن «اِرگو آره‌نا» شهر «گدانسک» مقابل روسیه شروع کرد. ستاره لهستانی‌ها در هر دو بازی «بارتوژ کورک» ستاره کهنه کار آنها بود. عامل اصلی پیروزی شاگردان استفان آنتیگا در هر 2 دیدار، برتری محسوس لهستان در حمله و سرویس بود به طوری که آنها در بازی نخست 6 سرویس بدون بازگشت به زمین روسیه زدند.

بازیکنان تیم ملی ایران امیدوارند با جبران اشتباهات گذشته و ارائه یک بازی جسورانه موفق به کسب امتیاز از دیدارهای خارج از خانه شوند.
برنامه دیدارهای ایران در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال به شرح زیر است:
جمعه، 15 خرداد 
لهستان – ایران
ساعت 22:45 به وقت تهران در سالن اسپورت توا، چِنستُهوا
شنبه، 16 خرداد
لهستان – ایران
ساعت 22:45 به وقت تهران در سالن اسپورت توا، چِنستُهوا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی