بازدید 2042
۱

بنیتز: رئال مادرید برای سه جام خواهد جنگید

سرمربی پیشین چلسی و لیورپول با حضور در اولین کنفرانس خبری‌اش به عنوان سرمربی رئال‌مادرید برنامه‌هایش را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۰۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷ 03 June 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل بنیتس در اولین کنفرانس خبری‌اش به عنوان سرمربی رئال‌مادرید در خصوص اولین تماسی که با مسئولان باشگاه رئال‌ مادرید داشته، گفت: در ابتدا مایلم از رئیس باشگاه ناپولی تشکر کنم که شرایط را برای جدایی من از آن تیم و حضور در اینجا فراهم کرد. پس از کنفرانس خبری که در ناپل داشتم با مدیر برنامه‌هایم صحبت کردم و به توافق رسیدیم که در مورد مذاکره با رئال‌ مادرید پس از بازی با لاتزیو بحث کنیم.

وی افزود: امروز روز خاصی است و مادرید جایگاه خاصی نزد من دارد. من تیم فوق‌العاده مستعدی را در اینجا دارم و نمی‌شود تنها به نام تعدادی از آنها اشاره کنم. اینکه بازیکنان پشت آنچلوتی و خواهان حفظ او بودند نشانه خیلی خوبی است و نشان می‌دهد که آنها قدردان کارلتو هستند. امیدوارم روزی هم که من قصد ترک سانتیاگوبرنابئو را داشتم رفتاری مشابه آن چیزی که با آنچلوتی شد با من بشود.

سرمربی فصل گذشته ناپولی تصریح کرد: بازیکنان باید با تمام توان خود بازی کنند و مهم نیست که با چه سیستمی بازی می‌کنیم بلکه مهم نتیجه گرفتن است. همیشه با سیستم بازی خاص خودم عناوین قهرمانی برای تیم‌های مختلف به ارمغان آورده‌ام و به همین دلیل حالا اینجا هستم. در مورد ایکر کاسیاس هم نمی‌خواهم بحثی کنم و به اعتقاد من هر بازیکنی که در ترکیب رئال است بازیکن خیلی خوبی است.

بنیتس در ادامه عنوان کرد: به طور حتم این بهترین تیمی خواهدشد که تاکنون در اختیار داشته‌ام. ما 80 درصد از تمرینات‌مان با توپ خواهد بود و 20 درصد باقی‌مانده هم بدون توپ انجام خواهد شد. هدف ما مالکیت توپ و میدان و کنترل بازی خواهد بود. باشگاه رئال‌ مادرید تنها به دنبال قهرمانی است و کسب عنوان دومی برای این تیم اصلاً خوشایند نیست. برای باشگاه بزرگی چون رئال‌ مادرید رسیدن به قهرمانی شدنی و امکان‌پذیر است. در ناپولی من ترکیب متفاوتی را در اختیار داشتم ولی در رئال با این بازیکنان در سه رقابت‌ مختلف برای قهرمانی خواهیم جنگید. در اینجا هر بازی برای ما اهمیت خاص خود را دارد.

این سرمربی 55 ساله تأکید کرد: ما تیم مستحکمی در اختیار داریم ولی باید گاهی اوقات به بازیکنان استراحت داد و از سیستم چرخشی استفاده کرد. مهم این است که از بازیکنان در جای درست استفاده کرد. اگر همه چیز به خوبی پیش برود از سیستم چرخشی در تیم استفاده می‌کنم. درک می‌کنم که باید چیزهایی از گذشته را در تیم حفظ کرد و من هم این کار را خواهم کرد.
بنیتس که از اظهار نظر در خصوص رحیم استرلینگ، ستاره جوان لیورپول طفره رفت، در تمجید از سرمربی دو فصل گذشته کهکشانی‌ها گفت: من رابطه خیلی خوبی با آنچلوتی دارم ولی قرار نیست بنشینم و دوران حرفه‌ای او را در اینجا مرور کنم. من و کادر فنی‌ام نقاط ضعف و قوت رئال را بررسی خواهیم کرد تا تیم را به سوی پیشرفت سوق دهیم. من لالیگا را به خوبی می‌شناسم و از تجربیاتم در باشگاه‌های دیگر برای بالا بردن سطح رئال‌مادرید استفاده خواهم کرد.

وی در پایان با زبان انگلیسی عنوان کرد: ترجیح می‌دهم در خصوص استعفای سپ بلاتر از ریاست فیفا که موضوع مهمی است، نظری ندهم و به جایش در مورد فلسفه کاری‌ام و اینکه چطور باید فوتبال بازی کرد، صحبت کنم. تاکتیک‌‌ها مهم هستند ولی مهم بازی خوب بازیکنان و تلاش برای کسب پیروزی است. باید با تیم کار کنم تا آشنایی بیشتری با بازیکنان پیدا کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با اینکه شرط بندی حرام است
اما شرط میبندم تا نیم فصل هم دوام نخواهد آورد
مربی کاملا بی استعدادیه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل