بازدید 1954

بارتومئو : قهرمانی چمپیونزلیگ یک افتخار است

رئیس باشگاه بارسلونا اظهار امیدواری کرد تا تیمش پس از تصاحب لالیگا و کوپا دل ری، قهرمانی چمپیونزلیگ را نیز به دست بیاورد.
کد خبر: ۵۰۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷ 03 June 2015
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در آستانه کسب پنجمین عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان قرار دارد. این تیم روز شنبه در برلین باید به مصاف یوونتوس در بازی فینال برود. 

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در همین رابطه به کادنا سر گفت:" فوتبال ورزش آسانی نیست و رسیدن به موفقیت در آن دشوار است. به همین خاطر است که به همه می گویم دبل کردن در یک فصل چقدر تماشایی است.ما تا همینجا کار بزرگی انجام داده ایم اما اگر قهرمان چمپیونزلیگ هم شویم، یک افتخار بسیار بزرگ خواهد بود.
سال 2011 من نایب رئیس باشگاه بودم و بارسا در فینالی به یادماندنی، منچستریونایتد را شکست داد و به قهرمانی رسید. آن بازی در یاد همه مانده ولی تیم امسال، کمی متفاوت است؛ ضمن اینکه مسئولیت من در باشگاه نیز ارتقا یافته است. دوست دارم بازیکنان تیمم، جام قهرمانی را روز شنبه بالای سر ببرند." 

بارتومئو در مورد تاریخ انتخابات ریاست باشگاه گفت:" هنوز در مورد تاریخ این انتخابات به جمع بندی نرسیده ام. اجازه دهید بازی فینال برگزار شود، سپس در این مورد تصمیم خواهم گرفت."
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان