بازدید 2581

قوچان‌نژاد: فصل بعد به اروپا بازمی‌گردم

کد خبر: ۵۰۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 03 June 2015
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می گوید فصل آینده به فوتبال اروپا باز می‌گردد چرا که یک فصل دیگر با تیم چارلتون قرارداد دارد.

به گزارش ایسنا، رضا قوچان نژاد در نشست خبری پیش از تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی در مجموعه پاس قوامین با اشاره به اردوهای تیم ملی فوتبال ایران، اظهار کرد: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و اکنون بازیکنان برای اردوی نهایی اضافه شده‌اند.

قوچان نژاد با اشاره به اردوهای تیم ملی گفت: دو مینی کمپ را پشت سر گذاشته‌ایم و سایر بازیکنان نیز به اردوی نهایی تیم ملی اضافه شدند و هم اکنون شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم. دو اردوی قبلی نیز شرایط برای بازیکنان خوب بود.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره رفتنش به فوتبال کویت و قطر عنوان کرد:‌ هر کاری بکنیم مردم نظرات خودشان را دارند. امسال سال خوبی را پشت سر گذاشتم برای من از لحاظ تجربه سال خوبی بود که امسال هم به تجربیاتم اضافه شد. فصل بعد به اروپا می ‌روم. ان شاالله هر چه خدا بخواهد می‌شود. چه کشورهای اروپایی و چه آسیایی تمام تلاشم را در تیمم می‌کنم. فوتبال همان فوتبال است در هر جایی که بازی کنم با همان انگیزه و علاقه و در همان سطح کارم را انجام می‌دهم.

قوچان نژاد افزود: فوتبال قطر و فوتبال کویت هر دو برایم تجربه خوبی بود. نمی‌توان فوتبال کویت را با قطر مقایسه کرد. فوتبال قطر تنها اسمش قطر است. حتی از نظر امکانات کمبودی نسبت به سایر کشورهای اروپایی ندارد. من از فوتبال قطر خیلی راضی بودم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران همچنین درباره رفتن نکونام از تیم ملی گفت:‌ دلم برای جواد تنگ شده است. باید به نبود او عادت کنیم. او با وجود اینکه 35-36 سال سن داشت اما هنوز می توانست بازی کند. من خودم هم به او این مطلب را گفتم اما باید به تصمیمش احترام بگذاریم. حضور او در تیم ملی به عنوان مربی برای بازیکنان خیلی مهم است. برای خودش هم تجربه خوبی خواهد بود چرا که می‌تواند از تجربیات کی‌روش استفاده کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل