بازدید 16622
در جمع خبرنگاران مطرح شد

هشدار ولایتی درباره جنگ روانی داعش

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی نسبت به جنگ روانی داعش علیه ارزش‌های اسلامی و حرکت‌های صحیح بیداری اسلامی در منطقه هشدار داد.
کد خبر: ۵۰۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰ 03 June 2015
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی نسبت به جنگ روانی داعش علیه ارزش‌های اسلامی و حرکت‌های صحیح بیداری اسلامی در منطقه هشدار داد.

به گزارش تسنیم، علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در حاشیه همایش بین‌المللی امام خمینی(ره) و بیداری اسلامی که بعد از ظهر امروز با حضور صدها نفر از مهمانان خارجی ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) در هتل شهر شرق برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داعش علیه ارزش‌های اسلامی و حرکت‌های صحیح بیداری اسلامی جنگ روانی به راه انداخته و تبلیغ می‌کند.

وی ادامه داد: وظیفه ما کشورهای اسلامی آن است که در جهت بیداری اذهان عمومی و مردم تلاش کنیم چرا که عصر روشنگری و ارتباطات است.

ولایت افزود: هر کشور، مسئول، انسان و مسلمانی که احساس مسئولیت می‌کند، باید در جهت افشای توطئه‌های ضد اسلامی تلاش کرده و چهره اسلام واقعی را معرفی کند.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به اینکه ما از هر طریقی بتوانیم به مردم فلسطین کمک می‌کنیم، یادآور شد: هیچ مانعی نمی‌تواند وجود داشته باشد که جمهوری اسلامی ایران کمک‌هایش را به فلسطینی‌ها قطع کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما خودمان را موظف می‌دانیم که به مظلومین جهان اسلام کمک کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر