بازدید 1376

رژيم صهيونيستي نگران تحريم فزاينده اين رژيم در جهان است

منال اسماعیل گزارشگر المیادین گفت: دعوت ها به تحریم اسرائیل در عرصه جهانی در حال گسترش است و این مسئله باعث نگرانی فزاینده مقامات این رژیم شده است. تحلیلگران اسرائیلی هشدار می دهند فرار این رژیم از خطر اخراج از فیفا، سرآغاز سونامی سیاسی است که علیه اسرائیل آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵ 03 June 2015
رژیم صهیونیستی نگران گسترش تحریم فزاینده این رژیم در جهان است.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، بعضی از کشورها مشارکت در نمایشگاه صنایع دفاعی را در تل آویو تحریم کردند.

منال اسماعیل گزارشگر المیادین گفت: دعوت ها به تحریم اسرائیل در عرصه جهانی در حال گسترش است و این مسئله باعث نگرانی فزاینده مقامات این رژیم شده است.

تحلیلگران اسرائیلی هشدار می دهند فرار این رژیم از خطر اخراج از فیفا، سرآغاز سونامی سیاسی است که علیه اسرائیل آغاز خواهد شد.

تحلیلگر کانال دوم تلویزیون اسرائیل گفت: «مقامات بلندپایه وزارت امور خارجه بر این واقعیت تلخ تاکید کردند که راهی برای مقابله با این تحریمها ندارند.»

در ادامه این گزارش آمده است: اعلام شرکت نکردن بعضی از کشورها در نمایشگاه صنایع دفاعی اسرائیل باعث تشدید نگرانی این رژیم شد.

البته نگرانی اصلی مقامات اسرائیلی از پیامدهای تحریم آکادمیک این رژیم است. روسای دانشگاه های اسرائیل در دیدار با رئیس این رژیم این تحریمها را فاجعه بار توصیف کردند.

مخالفت با انتشار تحقیقات پژوهشگران اسرائیلی، مخالفت با شرکت در همایش های دانشگاه های اسرائیل، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا و اروپا از جمله مسایلی است که باعث شد رئیس اسرائیل این تحریمها را تهدید راهبردی برای این رژیم توصیف کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی