بازدید 2251
وزیر بهداشت:

اقتصاد و اشتغال اولویت نخست دولت است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اولویت نخست فعالیت دولت، اقتصاد و ایجاد اشتغال است و تمام اعضای هیات دولت از این مساله مطلع و از آمار بیکاری جوانان، مشکلات و آسیب های اجتماعی ناشی از آن ناراحت و نگرانند.
کد خبر: ۵۰۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 03 June 2015
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اولویت نخست فعالیت دولت، اقتصاد و ایجاد اشتغال است و تمام اعضای هیات دولت از این مساله مطلع و از آمار بیکاری جوانان، مشکلات و آسیب های اجتماعی ناشی از آن ناراحت و نگرانند.

به گزارش ایرنا، دکتر سید حسن هاشمی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از بیمارستان 184تختخوابی مسجد سلیمان افزود: دولت تمام آبرو و اعتبار خود را بر این گذاشته که چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درآورد و انجام این مهم با توجه به مشکلاتی که از آغاز فعالیت، گریبانگیر این دولت بود و موانعی که در عرصه بین المللی با آن ها مواجه است، کار سختی است.

وی اضافه کرد: بخشی از تلاش ها در جهت آرامش کشور و تقویت سطح روابط بین المللی در این مسیر است که موانع بکارگیری جوانان نیز برداشته شود و امید است در مسیر سربلندی و عزت مردم و کشور از تمام مواهب خداوندی با رعایت عدالت استفاده کنیم.

هاشمی ادامه داد: ایران کشوری بسیار زیبا و یکی از 10 کشور پرجاذبه دنیاست اما قدر آن را کمتر دانستیم و گاهی کم توجهی ها باعث شده همه مردم از مواهب کشور برخوردار نشوند که امید می رود در مسیری قرار گیرد که مشکلات آن کاهش یابد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: بنا نبود بیکاری، حاشیه نشینی و کم بهره مندی از خدمات بهداشت و درمان در این کشور اتفاق بیافتد، تلاش های زیادی در 36 سال گذشته شده و موانع زیادی هم وجود داشته است.

هاشمی افزود: امروز در اقصی نقاط کشور پزشکان حضور دارند اما با آنچه باید باشیم، فاصله داریم و راه تحقق آن همدلی و همزبانی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند همدلی مهمتر از همزبانی است.

وی ادامه داد: دولت خود را خادم ملت می داند و رمز موفقیتش اتحاد و همدلی است، درست است ایمان شرط اول است اما وحدت و همدلی ضرورت توفیق امروز ما در صحنه داخلی و بین المللی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: جوانان انرژی متراکمی در کشور هستند که امید است با فرصت های موجود آمار بیکاری که در خوزستان بالاست به تدریج کاهش یابد.

در این آیین معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی هم حضور داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر