بازدید 1860

اسلامیان: کی‌روش در شرایط تحریم به ایران آمد

کد خبر: ۵۰۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 03 June 2015
سرپرست نایب رییسی اول فدراسیون فوتبال با تشکر از حضور کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید او در زمانی به فوتبال ما آمده است که کشور تحریم بوده است.

به گزارش ایسنا، محمود اسلامیان در جمع ملی‌پوشان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه کی‌روش در چند مصاحبه علیه تحریم‌های جهانی موضع گرفته است گفت: کسانی که در عالم سیاست هستند می‌دانند دفاع از یک کشور که در تحریم است شجاعت می‌خواهد. من حضور کی‌روش در ایران را غنیمت می‌دانم. ان‌شاءالله قدر او را بدانیم و با تدبیر و مدیریت او به موفقیت‌های بیشتری برسیم و شاهد بازی‌های خوب تیم ملی فوتبال ایران باشیم.

وی با خسته نباشید به اعضای کادر فنی، بازیکنان و سرمربی تیم ملی فوتبال، گفت: توضیح درباره فوتبال آن هم در این مکان درس پس دادن است. هیچ پدیده‌ای در دنیای امروز به اندازه فوتبال در وحدت و ارتقای روحیه مردم اثر ندارد و این از عجیب‌ترین اتفاقاتی است که در 100 سال گذشته رخ داده است.

اسلامیان با بیان اینکه هزینه‌ای که در فوتبال می‌شود نسبت به تاثیری که در یک جامعه می‌گذارد قابل قیاس نیست بیان کرد: هزینه‌ای که در فوتبال می‌شود نسبت به تاثیری که به طور مثال در یک جامعه 80 میلیونی می‌گذارد با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. بنابراین هزینه‌ها در برابر اثربخشی بسیار ناچیز هستند. بعضی از رسانه‌ها درباره هزینه‌های فوتبال صحبت می‌کنند اما من افتخار می‌کنم اگر روزی بتوانیم فوتبالیستی داشته باشیم که میلیون‌ها دلار بی‌ارزد.

اسلامیان با اشاره به اینکه ما کشوری هستیم که تحریم هستیم و مشکلات زیادی داریم عنوان کرد: مسئله مهم این است که ما استقلال داریم. امروز در کشوری قرار داریم که جان کری 9 روز با وزیر امور خارجه‌ کشورمان جلسه می‌گذارد و این عزت است. مشکلات زیادی وجود دارد اما این نوید را می‌دهم که حل شوند. شما از افرادی هستید که برای عزت ایران از جان و دل مایه می‌گذارید. من در زمان 8 سال جنگ تحمیلی حضور داشتم. شما نیز برای عزت ایران از جان گذشتگی می‌کنید. از برادر عزیزم کی‌روش تشکر می‌کنم که در شرایطی به ایران آمد که در تحریم قرار داشتیم.

به گزارش ایسنا، پس از صحبت‌های اسلامیان کی‌روش با تشکر از طرف خودش و بازیکنان تیم ملی عنوان کرد: این مسئولیت جدیدی برای حضرتعالی است و برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم و از زحماتی که شما 8 سال در طول جنگ تحمیلی داشته‌اید و در مسائل اقتصادی الان هم با تدابیرتان می‌توانید مشکلات را حل کنید تا بازیکنان در زمین بهترین عملکرد را داشته باشند تشکر می‌کنم. آن‌ها تک تک‌شان نشان دادند با زحمتی که می‌کشند استحقاق همه این حمایت‌ها را دارند.

وی ادامه داد: فراتر از همه آن‌ها این است که هواداران نشان دادند که علاقه بالایی به فوتبال دارند و ما همه باید دست به دست هم دهیم تا آن‌ها را خوشحال کنیم.

در ادامه نیز افشین پیروانی حضور اسلامیان را مسئله‌ای دانست که می‌تواند به تیم ملی کمک کند و به عنوان نماینده بازیکنان از کسانی که تیم ملی را دوست دارند و هم‌اکنون بر سر تمرین تیم ملی آمده‌اند تشکر کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها