بازدید 2451

طارمی: اولویتم پرسپولیس است

کد خبر: ۵۰۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 03 June 2015
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید اولویت اولش برای بازی در فصل آینده لیگ برتر پرسپولیس است "هرچند تکلیف این باشگاه مشخص نیست و نه مدیرعامل و نه مالکی برای تصمیم‌گیری در آن وجود دارد."

به گزارش ایسنا، مهدی طارمی در نشست خبری پیش از تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران درباره پیشنهادات داخلی و خارجی‌اش اظهار کرد: از تیم‌های عربی پیشنهاد دارم علاوه بر این از یکی دو تیم اروپایی نیز پیشنهاد دارم. اولویتم پرسپولیس است اما باشگاه نه مدیرعامل دارد و نه مالک. من با پرسپولیس دو ساله قرارداد داشتم و چون سال دوم توافقی می‌توانستم جدا شوم، وضعیتم مشخص نیست اما اگر طبیعتا با من تماسی گرفته نشود به دنبال پیشنهاداتم می‌روم.

وی با اشاره به دعوتش به اردوی تیم ملی عنوان کرد: قبلا هم گفته بودم که اگر کی‌روش من را به تیم ملی دعوت کند، انگیزه‌ام بیشتر می‌شود اما اگر دعوت هم نمی‌شدم، چیزی از انگیزه‌ام کم نمی‌شد و سال بعد هم تلاش می‌کردم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم. آرزوی هر بازیکنی است که به اردوی تیم ملی فوتبال کشورش دعوت شود و برای فوتبال کشورش بازی کند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره رفتن برانکو از ایران و اینکه سرمربی قرمزپوشان عنوان کرده است تا زمانی که پولش پرداخت نشود شرایط به گونه دیگری رقم خواهد خورد اظهار کرد: هیچ چیز در باشگاه مشخص نیست. برانکو از کشور رفته و پولش را هم نگرفته است. او این دو ماه را نیز مجانی کار کرده و اکنون این صحبت‌ها را مطرح کرده است. وزارت ورزش و جوانان باید فکری به حال این موضوع کند. همان طور که ابراهیمی نیز اشاره کرد باشگاه استقلال و پرسپولیس وضعیت‌شان مشخص نیست.

طارمی همچنین درباره تیم ملی خاطرنشان کرد: فوتبال میدان نبرد است. در پست من بازیکنان بزرگی وجود دارند اما هدف‌ اول‌ ما سربلندی تیم ملی است. تمام تلاشم را می‌کنم که جزو 11 بازیکن اصلی باشم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها