بازدید 2322
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد

آتش‌سوزی جنگلهای بویراحمد مهار شد

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع دو فقره آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع شهرستان‌های دنا و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۵۰۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱ 02 June 2015
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع دو فقره آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع شهرستان‌های دنا و بویراحمد خبر داد.

سرهنگ محمدرحیم برزمند در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، افزود: یک فقره آتش‌سوزی روز گذشته(دوشنبه) در جنگل‌ها و مراتع منطقه روستای مختار شهرستان بویراحمد رخ داد.

وی بیان کرد: ۶۰۰۰ متر مربع از عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان دنا بر اثر این آتش‌سوزی طعمه حریق شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نیروهای مردمی و منابع طبیعی از همان لحظات آغاز آتش سوزی به محل اعزام و برای مهار به موقع آتش تلاش کردند که آتش به موقع مهار و خاموش شد.

سرهنگ برزمند تصریح کرد: همچنین یک فقره آتش سوزی امروز در بخش کبگیان شهرستان بویراحمد اتفاق افتاد که ۶۰۰۰مترمربع از عرصه های جنگلی و مرتعی منطقه طعمه حریق شد.

وی در رابطه با علت آتش سوزی ادامه داد: علت آتش سوزی ها هنوز مشخص نیست و در حال بررسی است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۸ هکتار و ۲۱۷ مترمربع از عرصه های جنگلی و مرتعی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی هفت فقره آتش سوزی طعمه حریق شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی