بازدید 1848

انتقاد از نگاه تک بعدی در صدا و سیما

کد خبر: ۵۰۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 02 June 2015
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه برنامه‌های رسانه ملی نباید تک بعدی باشد، گفت: نشست و میزگرد بیش ازهر برنامه‌ای در صداو سیما خودنمایی می‌کند.

عباس قائید رحمت درگفت و گوبا خبرنگاراجتماعی خبرگزاری خانه ملت درباره برنامه‌های تک بعدی صداوسیما خاطر نشان کرد: دردنیای امروز شاهد رشد فوق العاده فناوری‌های مختلف ارتباطی هستیم اما متاسفانه عملکرد صداو سیما برای مقابله با این پدیده فرهنگی کارشناسی شده نیست.

نماینده مردم  درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تهدید فناوری اطلاعاتی جدید به گونه‌ای است که غیر قابل مهاراست، گفت: رسانه ملی باید به عنوان یک سد فرهنگی برنامه‌ای را طراحی کند که برگرفته از نیازهای روز جوانان همراه با جذابیت باشد نه اینکه تنها برنامه های صداو سیما محورهمایشی داسته باشد.

وی ادامه داد: درجمهوری اسلامی ایران تلویزیون مهم ترین رسانه ای است که برای انتقال پیام های مذهبی، فرهنگی  و اجتماعی به کار گرفته می شود به همین علت می توان گفت که تلویزیون در خط مقدم مبارزه با تهاجم رسانه ای دشمن قرار دارد.

 قائید حمت خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم مخاطبان ماهواره‌ها کاهش یابند باید برنامه‌های تولید کنیم که در گام نخست از فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی ما محافظت کنند.

وی افزود: افزایش مخاطبان ماهواره در زمانی که رسانه ملی ما برنامه‌های جذابی را تولید نمی کند برای توسعه فرهنگی کشور می تواند بسیار نگران کننده باشد.

 عضوکمیسیون  اجتماعی مجلس ، یاد آورشد: صدا و سیما باید به مثابه یک تریبون فرهنگی  به گسترش آگاهی  رسانه‌ای اقشارمختلف جامعه در زمینه‌های گوناگون  سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و‌اقتصادی کمک نماید/.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار