بازدید 32827

وصیت اردوغان اشک همه را درآورد!

رئیس‌جمهوری ترکیه در سخنانی احساسی درباره وصیت‌نامه خود، خواست که خاک سرباز عثمانی‌ که در آراکان میانمار دفن است، روی قبر وی ریخته شود.
کد خبر: ۵۰۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 02 June 2015
رئیس‌جمهوری ترکیه در سخنانی احساسی درباره وصیت‌نامه خود، خواست که خاک سرباز عثمانی‌ که در آراکان میانمار دفن است، روی قبر وی ریخته شود.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ینی شفق، در جریان کنفرانسی با حضور چهره‌های "دیدگاه‌ ملی" و دوستان رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه در استانبول، سیبل ارسلان، روزنامه‌نگار سخنان خود را با این جملات آغاز کرد که وی خاکی را به همراه خود از میانمار آورده است که متعلق به قبرستان عثمانی در آراکان میانمار است.

سیبل ارسلان گفت: ما در سال 2013 به همراه امینه اردوغان از آراکان بازدید کردیم. ما به قبرستان عثمانی رفتیم. در آنجا سربازان عثمانی که 92 سال پیش کشته شده‌اند، دفن هستند. آنها هرگز پاسخ نامه‌های خود را دریافت نکردند بنابراین من خاک قبر یکی از آنها را به همراه آوردم. نام وی عثمان‌اوغلو محمد از استان مانیسای ترکیه است.

پس از سخنان ارسلان، رئیس‌جمهوری ترکیه گفت که وی می‌خواهد این خاک بر روی قبر وی ریخته شود. اردوغان در سخنانی که اشک حاضران را درآورد، گفت: این وصیت من به همسر و فرزندانم است. زمانی که من مردم، آنها باید خاکی را که از قبر عثمان‌اوغلو محمد آورده شده و به عنوان شهید در آراکان میانمار دفن است، بر روی قبر من بریزند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷۵
انتشار یافته: ۲۶
اینا اشک تمساح است برای فریب مردم و به جهت حمایت از داعش و نابودی مردم عراق و سوریه.
شما باید به جای خاک از کفن ضد آتش استفاده کنید چون خون مردم سوریه رو به گردن دارید
اگه انسان هست و واقعاً راست میگه یکبار هم برای کودکان بیگناه در سوریه و عراق و یمن گریه کند و جلوی گسیل تروریست های داعش به سوریه و عراق رو بگیرد و با آمریکا برای آموزش تروریستها همکاری نکند.همه می دانند این جنگولک بازی ها برای فریب جامعه هست.
به نظر بنده يه كم هم از خاك سربازان كشته شده عثماني در چالدران هم بر روي مزارش بريزن تا خفت شكست از ايران براي ابد داغي باشد بر پيشاني اش
یه مقدارش رو هم الان توی سرت بریز که خیلی مدیون خون مسلمونای سوریه و عراقی .
ناسیونالیست افراطی
خلیفه عثمانی دگر باره از خواب بیدار گشته
پوپولیسم مرز نمی شناسد
یه کم هم از خاک کودکان مظلوم سوریه داخلش کنند.تا مستقیم این ملعون بره جهنم.
سریعتر ان شاء الله وصیتشون عملی بشه :)
موقع انتخابات ترکیه هست و آقای اردوغان حالا ملی گرا شده!!
فقط عوام فریبی و بازی با احساسات مردم
ین بیچاره ها هنوز توهم عثمانی دارن.
رجب جان نگران نباش من خودم هرچی خاک نیاکانت هست بر سر قبرت میریزم انشاالله البته توسط سربازان جمهوری اسلامی ایران
اردوغان شما92سال پیش به خاک یک کشور دیگر تجاوز کردید و ان را اشغال کردید و ساکنان ان را قتل و عام کردید هنوز به دنبال تعصبات عثمانگرایی هستی و معتقدی خاک یک سرباز اشغالگر را روی قبر شماو خانواده شما بریزند. مردانی از سرزمین پارس
آيا به سلامتي قرار است بزودي تشريفشان را ببرند آنطرف؟
وگرنه با اين ستم هايي كه به مردم مسلمان سوريه و عراق روا داشته اند به نظر مي رسد اصلاً فكر مرگ و روز جزا نبوده اند.
اشکال ندارد بریزید
خوب الانم دیر نشده یه کم از اون خاک را بر سرش بریزند با این آبروریزی که در آورده و هم پیمان با داعش شده بر علیه زنان و مردان بیگناه عراقی و سوری
از قرار معلوم همه جا بازار عوام فریبی داغه. ننه من غریبم شده مایه کار .
حرفاش تب تبلیغاتی دارد
در جریان جنگ جهانی اول 12000 سرباز عثمانی در شبه جزیره سینا و بین النهرین به اسارت ارتش انگلیس در آمدند و با کشتی به برمه منتقل شدند. در آنجا به عنوان اسیرجنگی در اردوگاهها به کارهای سخت از جمله احداث راه آهن گماشته شدند. 1400 نفر از این سربازان در اثر اعمال شاقه و شرایط بد بهداشتی مردند.
رجب پاشا، غافل از تحولات جهانی، در قرن بیست و یکم با این کارها روحیه سلطه طلب عثمانی گری را می خواهد زنده کند.
به نظر من به جای این کار بهتره خاک قبر ابوبکر بغدادی روش ریخته بشه.ایشالا با همون ها هم محشور بشه
خاك قبر يك سرباز متجاوز روي قبر نخست وزير يك كشور متجاوز .......... با هم همخواني دارد .
......اقای اردو غان همپیمانی با امریکا و اسراییل و..... کشتار زن وبچه سوریه وعراق و اموزش ادم کشان داعش و........ ارمان کدام حاکم مسلمان است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینجوری دیگه بهشتی میشی!!!
آقای اردوغان خاک سربازعثمانی و خون میلیونها انسان بی گناه درسوریه وعراق که بواسطه حمایتهای مادی ومعنوی وتسحیلاتی جنابعالی واعضای دولت تان ازتروریستهای داعش وغیره را کجای قبرتان بریزندمطمنا" مرگ راحت و آسوده نخواهی داشت . ان شاء الله
آقاي اردوغان كجا به اين زودي شما بايد جوابگوي اعمال خود در كمك به داعش در قتل عام مسلمانان باشيد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی