بازدید 3214
۱

«نور شمال» روشن ماند

هامبورگ با یک پیروزی دراماتیک، کماکان تنها تیم همیشه حاضر در همه فصول تاریخ بوندس‌لیگا باقی ماند.
کد خبر: ۵۰۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۹ 02 June 2015

به گزارش تسنیم، هامبورگ با برتری 2 بریک در پایان وقت‌های اضافه بازی دور از خانه دور برگشت پلی‌اف بقا در بوندس‌لیگا مقابل کارلسروهه، جواز ادامه حضور در بالاترین سطح فوتبال آلمان درفصل آینده را به دست آورد.

در بازی بین تیم سوم فصل قبل بوندس‌لیگای دو مقابل تیم شانزدهم فصل گذشته بوندس‌لیگای یک، ابتدا کارلسروهه با گل رینهولت یابو در دقیقه 78، هامبورگ را در آستانه تجربه اولین سقوط تاریخش به دسته پایین‌تر فوتبال آلمان قرار داد اما مارسلو دیاس در وقت‌های تلف شده یکی از مهم‌ترین گل‌های تاریخ باشگاه شمال آلمان را به ثمر رساند تا نتیجه بازی رفت در زمین هامبورگ(تساوی یک بریک) تکرار و بازی به وقت اضافه کشیده شود.
در فاصله 5 دقیقه مانده به ضربات پنالتی، نیکولای مولر، هامبورگ را پیش انداخت و حتی اگر پنالتی هدر رفته هننیگز از کارلسروهه در دقیقه 120 گل می‌شد، باز هم هامبورگ در بوندس‌لیگا می‌ماند.

به این ترتیب هامبورگ در مجموع به لطف پیروزی 3 بر 2  مانند 52 سال اخیر در دسته اول باقی ماند.
حالا هواداران تیم قهرمان فصل 1982-1981 جام‌باشگاه‌های اروپا با شوق بیشتری ثانیه‌شمار نشان‌دهنده دقایق حضور هامبورگ در بوندس‌لیگای یک را نتظیم کرده و به رخ هواداران سایر تیم‌ها می‌کشند.
هامبورگ، 2 فصل قبل هم به لطف گل زده بیشتر در 2 بازی پلی‌اف در لیگ مانده بود واین بار نوبت به کارلسروهه، تیم سابقا بوندس‌لیگایی و آخرین باشگاه دوران گمنامی اولیورکان رسید تا مغلوب«نورشمال»( لقب هامبورگ) شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل