بازدید 2985

مشکلات فینال لیگ قهرمانان

برلین 13 سال برای به دست آوردن میزبانی فینال چمپیونزلیگ مبارزه کرد. حال این خواسته محقق شده است؛ المپیا اشتادیون توجه بسیاری را از سراسر جهان به خود جلب کرده است؛ اما این تمام ماجرا نیست.
کد خبر: ۵۰۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۴ 02 June 2015
به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا هزاران تماشاگر به ورزشگاه المپیا شهر برلین سرازیر می‌شوند و طبعا درامد هنگفتی هم نصیب این شهر می‌شود؛ اما میزبانی چنین رویدادی چالش‌هایی را هم به همراه دارد از جمله اینکه حدود 5.8 میلیون یورو خرج روی دست شهرداری این شهر می‌افتد و مسئله عبور و مرور تماشاگران هم به سرویس‌های خارج از نوبت و همچنین تدابیر امنیتی نیازمند است. 

پروازهای رفت و برگشت و انتقال مسافران از فرودگاه به داخل شهر عمده‌ترین مشکل برلین در روزهای برگزاری فینال چمپیونزلیگ است؛ مخصوصا زمانی که هر دو تیم فینالیست غیر آلمانی باشند که در این صورت تنها در فرودگاه "شونه‌فلد" 170 تا 200 پرواز فقط به منظور انتقال هواداران دو تیم انجام می‌شود.

برلین از سال 2002 مرتبا به تجهیز و نوسازی دو استادیوم این شهر اهتمام می‌ورزد؛ چرا که دیدار فینال بانوان هم در این شهر برگزار شد و بابت آن 2.1 میلیون یورو به تجهیز "لودویگ جان اشپورت پارک" اختصاص داده شد. هزینه‌های نگهداری از المپیا اشتادیون و فضای اطراف آن هم 2.6 میلیون یورو است. علاوه بر آن شهرداری برلین برای جشن عمومی شهروندان بعد از پیروزی تیم محبوبشان هم 154000 یورو درنظر می‌گیرد. ناگفته نماند که برای این مراسم حدود 500 میهمان ویژه از اهالی ورزش و سیاست هم دعوت می‌شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر