بازدید 1436

وزير صهيونيست خواستار بازداشت رئيس فدراسيون فوتبال فلسطين شد

رجوب درخواست تشکیلات خودگردان را برای رای گیری درباره تعلیق عضویت رژیم اشغالگر در فیفا که در کنگره این نهاد بین المللی مطرح شده بود، پس گرفت.
کد خبر: ۵۰۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰ 30 May 2015
وزیر حمل و نقل در کابینه رژیم صهیونیستی خواستار بازداشت جبریل رجوب رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین به محض بازگشت از سوئیس شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی القدس، درخواست یسرائیل کتس (کسر ک، سکون ت و س) پس از آن مطرح شد که رجوب نتوانست عضویت رژیم اشغالگر را در فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به حال تعلیق در آورد.

رجوب درخواست تشکیلات خودگردان را برای رای گیری درباره تعلیق عضویت رژیم اشغالگر در فیفا که در کنگره این نهاد بین المللی مطرح شده بود، پس گرفت.


پس گرفته شدن درخواست تعليق عضويت رژيم صهيونيستي با انتقاد مواجه شد


موسسه حقوق بشر اروپا-مدیترانه تاکید کرد درخواست برای اجرای عدالت نباید تحت تاثیر محاسبات سیاسی قرار گیرد.

برخی محافل سیاسی در سرزمین های فلسطینی نیز پس گرفتن درخواست تعلیق عضویت اسرائیل در فیفا را غیرقابل توجیه و تسلیم شدن در برابر فشار اشغالگران توصیف کردند.

مصطفی برغوثی دبیرکل ابتکار ملی فلسطین گفت: «در پیش نویس جایگزینی که با حمایت 90 درصد اعضای فیفا به تصویب رسید از توقف اقدامات اسرائیل برضد تیم های فلسطینی و اجازه فعالیت دادن به آنها سخن به میان آمده است. این مسئله به نوبه خود حرکت مثبتی است ولی اسرائیل فقط در برابر زور تسلیم می شود. در اینجا زور این بود که اسرائیل تهدید به اخراج از فیفا شود. اگر پیش نویس اولیه در فیفا به رای گذاشته می شد اوضاع فرق می کرد. اکنون من اطمینان دارم که اسرائیل به اقدامات تنبیهی خود (برضد فوتبال فلسطین) ادامه خواهد داد و همه تعهداتش را زیر پا خواهد گذاشت».
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار