بازدید 7241
خوردبین:

ناظران AFC کارهای عربستانی‌ها را گزارش می‌کنند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عربستانی‌ها همه نقشه‌هایشان را عملی کردند، ناظران AFC گفتند همه چیز را دیدند و گزارش می‌کنند.
کد خبر: ۵۰۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 30 May 2015
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عربستانی‌ها همه نقشه‌هایشان را عملی کردند، ناظران AFC گفتند همه چیز را دیدند و گزارش می‌کنند.

به گزارش ایسنا، محمود خوردبین که امروز با حضور در باشگاه با محمد حسین نژادفلاح دیدار کرد، اظهار کرد: باشگاه به دنبال حل مشکلات و تأمین منابع مالی برای اجرای برنامه‌های تیم است ولی شرایط خاصی وجود دارد که امیدواریم زودتر برطرف شود چون اگر بخواهیم در فصل آینده خواسته‌های هواداران را اجرا کنیم از همین حالا باید اقدام کنیم و فکر باشگاه نیز همین است.

وی با اشاره به حوادث سفر عربستان و بازی با الهلال ادامه داد: فقط ببینید با چه شرایطی برای این بازی رفتیم. با وجود تمام مشکلاتی که باشگاه با آن دست به گریبان بود، پرواز چارتر تهیه شد اما اقدامات عربستانی‌ها از همین جا شروع شد. اول قرار بود ساعت 15 پرواز کنیم، بعد قرار شد ساعت 18 بپریم و آنقدر صدور مجوز را طولانی کردند که در ساعت 20:20 پرواز کردیم. نزدیک به پنج ساعت تیم اینجا معطل شد، بعد در ریاض یک گیت را برای این همه آدم گذاشتند و مسوول گیت هم با خونسردی کار انجام می‌داد و بیش از 4 ساعت آنجا معطل شدیم و خسته و کوفته که هیچ در عمل جنازه به هتل رسیدیم و از همانجا برنامه‌های ما به هم ریخته بود. بعد هم ماجرای تمرین در هتل را پیش آوردند. گفتند باید پول بدهید، ما هم ندادیم. البته اصل مشکل به همان معطلی‌ها و تاثیر آن در بازیکنان مربوط می‌شد.

خوردبین خاطر نشان کرد: چون از قبل پیش بینی می‌کردیم چه می‌شود. البته ناظران AFC آنجا بودند ولی کاری نکردند. فقط گزارش می‌کردند. به ما گفتند اگر بخواهید شکایت کنید باید رسما اعلام کنید و اقدامات را انجام بدهید ولی ما نیز همه چیز را دیده‌ایم و حتما گزارش می‌کنیم. البته فکر نمی‌کنم اتفاقی بیفتد ولی به آنها گفتیم هر بار که می‌خواهیم به عربستان بیاییم نگران این مسائل هستیم و امیدواریم این گزارش‌ها به جایی برسد و در آینده‌ این شرایط بوجود نیاید. به هر حال آنها همه نقشه‌هایشان را اجرا کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار