بازدید 3992
شیخ نعیم قاسم:

نبرد مقاومت در قلمون برای محافظت از لبنان است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه نبرد مقاومت در قلمون برای محافظت از لبنان و مقاومت است، افزود: اگر در سوریه نمی‌جنگیدیم امروز شاهد خودروی‌ها بمب‌گذاری شده در خیابانهای بیروت، ضاحیه، جونیه، صیدا و سایر اماکن بودیم.
کد خبر: ۵۰۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲ 30 May 2015
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه نبرد مقاومت در قلمون برای محافظت از لبنان و مقاومت است، افزود: اگر در سوریه نمی‌جنگیدیم امروز شاهد خودروی‌ها بمب‌گذاری شده در خیابانهای بیروت، ضاحیه، جونیه، صیدا و سایر اماکن بودیم.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری المنار، شیخ نعیم قاسم معاون سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: جنگ ما در قلمون برای محافظت از لبنان و مقاومت است و اگر ما در سوریه نمی‌جنگیدیم، امروز شاهد خودروی‌های بمب‌گذاری شده در خیابانهای بیروت، ضاحیه، جونیه، صیدا و سایر اماکن بودیم.

وی افزود: دولت مسؤول آزادی مناطق جرود عرسال از دست تروریست‌ها است و ما در انتظار تصمیمات دولت برای آزادی این مناطق به شیوه‌های مناسب هستیم. ما نه دولت را به پیروی از مکانیسم معینی برای آزادی این مناطق ملزم می‌کنیم و نه خود به جای دولت مجری آن خواهیم بود.

معاون نصرالله با بیان اینکه دولت باید اقدامات مناسب را در این راستا انجام بدهد، گفت: اگر ما از اشغالگران در منطقه بقاع سخن می‌گوییم، صرفا منظورمان عرسال نیست، بلکه ما از کل مناطق جرود عرسال سخن می‌گوییم و خواهان حل مشکلات این مناطق هستیم.

المستقبل باید مواضع در قبال اشغالگران را روشن کند

نعیم قاسم افزود: جریان المستقبل باید مواضعش در قبال اشغالگران در جرود عرسال را برای ما روشن کند و بگوید که چگونه می‌خواهد از این مناطق محافظت کند.

وی گفت: ما در آزادی اراضی اشغال شده پشتیبان دولت هستیم اما آیا همانطور که برای آزادی جنوب لبنان از دست رژیم صهیونیستی منتظر قطع‌نامه 425 شورای امنیت ماندیم، باید 22 سال منتظر باشیم تا دولت به مسؤولیت خود در این زمینه عمل کند؟ ما همچنان منتظر می‌مانیم اما مردم لبنان اصرار دارند که جرود عرسال هرچه سریع‌تر از دست تروریست‌ها آزاد شود.

هرگز در برابر اشغالگران تسلیم نخواهیم شد

معاون نصرالله در ادامه افزود: هرجا مقاومت اقتضا کند ما مقاومت خواهیم کرد و هرگاه میدان به ما نیاز داشته باشد در میدان باقی خواهیم ماند. اظهارات، تهدیدات ما را از ادامه این راه منصرف نمی‌کند. مقاومت ادامه دارد و قوی‌تر و سربلند تر باقی می‌ماند و ان شاء الله در میدانی که به آن نیاز باشد، حضور خواهد داشت. حضور مقاومت برای حفظ کرامت و آزادی است و نه جغرافیا. هرچقدر علیه ما جوسازی و هیاهو کنند، ما هرگز دربرابر اشغالگران تسلیم نمی‌شویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار