بازدید 2920

رشد ۲۰ درصدی واردات نفت ژاپن از ایران

واردات نفت ژاپن از ایران در آوریل ۲۰۱۵ با رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به ۷۲ هزار بشکه در روز رسید.
کد خبر: ۵۰۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 30 May 2015
واردات نفت ژاپن از ایران در آوریل ۲۰۱۵ با رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به ۷۲ هزار بشکه در روز رسید.

به گزارش تسنیم، وزارت اقتصاد و تجارت ژاپن در جدیدترین گزارش خود از افزایش 20 درصدی واردات نفت این کشور از ایران در آوریل 2015 خبر داد.

بر اساس آمارهای این وزارتخانه، خرید نفت ژاپن از ایران در ماه آوریل 2015 به 325 هزار کیلو لیتر برابر با 72 هزار بشکه در روز رسید. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 20 درصدی داشته است. واردات نفت ژاپن از ایران در آوریل سال گذشته میلادی 271 هزار کیلو لیتر برابر با 60 هزار بشکه در روز اعلام شده بود.

در عین حال واردات نفت این کشور جنوب شرق آسیا از ایران در آوریل امسال نسبت به ماه قبل از آن با افت 75 درصدی روبرو شده است. ایران در ماه مارس امسال 293 هزار بشکه در روز نفت به ژاپن صادر کرده بود.

کل واردات نفت ژاپن در آوریل 2015 با افت 5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است. ایران در این ماه 2 درصد نفت مورد نیاز ژاپن را تامین کرده است.

واردات نفت ژاپن از عربستان در آوریل امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد، از عراق 62 درصد، از قطر 29 درصد و از امارات 4 درصد کاهش داشته است. واردات از کویت نیز 58 درصد و عمان 203 درصد رشد داشته است.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان