بازدید 2692
با این امکانات تا این مرحله از آسیا که رفتیم شاهکار کردیم

بنگر: مقابل الهلال ترسو بودیم

کد خبر: ۵۰۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ 30 May 2015
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر با پرسپولیس قرارداد هم نداشتم دوست داشتم با این تیم ادامه دهم چون می‌خواهم با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم.

به گزارش فارس، محسن بنگر مدافع تیم پرسپولیس پس از خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص بازی پرسپولیس مقابل الهلال عربستان و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا گفت: درباره بازی با الهلال باید بگویم که در این بازی بد بازی نکردیم اما ترسو بودیم و در حالی که می توانستیم در این بازی نتیجه بگیریم اما این اتفاق رخ نداد هرچند که باید بگویم با این وضعیت و با این امکانات باشگاه پرسپولیس تا همین جا که بالا آمده‌ایم شاهکار کرده‌ایم.

وی درباره یارگیری پرسپولیس در فصل جدید تصریح کرد: شاید فصل پیش رو هم همین روند سال گذشته باشد اما امیدوارم بازیکنانی که می‌خواهند به تیم بیایند به خاطر آرم و بزرگی نام پرسپولیس به این تیم بیایند.

هر چند که به هر حال مساله مالی هم مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد چرا که بازیکنان فقط به خاطر تماشاگران نمی‌توانند به پرسپولیس بیایند و به هر حال پول هم نیاز دارند.

بنگر درباره مصدومیتش هم اظهار داشت: به پایم آتل بستم و فکر می‌کنم از 10 تا 12 روز دیگر مشکلم کاملا حل شود اما باید بگویم که مشکل مصدومیت پایم از مصدومیت دنده من جدی‌تر است و امیدوارم که هر چه زودتر خوب شوم تا بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

بنگر درباره اینکه در پرسپولیس باقی خواهد ماند یا نه گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم و اگر قرارداد هم نداشتم دوست داشتم در تیم بمانم چون می‌خواهم با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم.

مدافع شماره 6 تیم پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود سیدجلال حسینی در راه پیوستن به پرسپولیس است افزود: قرار بود سیدجلال به تیم بیاید اما به هر حال باید مسایل مالی هم برای او در نظر گرفته شود و نمی‌توان همه کارها را رفاقتی انجام داد اما طی صحبت‌هایی که با نژادفلاح داشتیم قرار شد او اسپانسر بگیرد تا مشکلات مالی باشگاه حل شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس