بازدید 2490

حمایت بانک دی از معدن کاران کشور

کد خبر: ۵۰۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 30 May 2015
راه‌های تعامل بانک دی و صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی بررسی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، در دیدار دکتر احمد شفیع‌زاده مدیرعامل بانک دی و شهمیرزادی مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی بر حمایت بانک از بخش معدن تاکید شد.

در این جلسه که علی مهبودی ـ معاون اعتبارات و بازاریابی بانک دی ـ نیز در آن حضور داشت به وثیقه گرفتن ذخیره معادن و مکانیسم‌های مرتبط با توجه به اینکه معادن جزو انفال هستند مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد در صورت توافق نهایی امور کارشناسی این امر برای مشتریان معرفی شده از سوی صندوق انجام شود.

همچنین گسترش همکاری‌های دوطرفه بانک و صندوق در زمینه اعطای تسهیلات اعتباری به معدنکاران برای خرید ماشین‌آلات معدنی بررسی و درباره ارائه تسهیلات به طرح‌های توسعه‌ای معادن از مرحله اکتشاف تا استخراج و بهره‌برداری توافق‌های اولیه انجام شد.

در این جلسه همچنین مواردی از قبیل بکارگیری منابع صندوق در قالب سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه مدت و بلند مدت و دریافت خط اعتباری از سازمان توسعه و نوسازی صنایع معدنی ایران مورد توجه قرار گرفت.

بر اساس این گزارش بانک دی پیش از این با امضای تفاهم‌نامه‌ای با سازمان توسعه تجارت و صندوق ضمانت صادرات ایران به صادرکنندگان نمونه کشور تسهیلاتی پرداخت کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار