بازدید 1997

دولت قانون را اجرا کرده است!

کد خبر: ۵۰۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ 30 May 2015
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بحث تک نرخی شدن بنزین در راستای اجرای قانون هدفمندی بوده و دولت این تصمیم را در راستای طرح هدفمندی یارانه‌ها اتخاذ کرده است و نیازی نبوده که از مجلس اجازه بگیرد؛ چون دارد قانون را اجرا می کند.

حسین امیری خامکانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر با بیان این مطلب اظهار کرد: قانون هدفمندی یارانه‌ها در دولت گذشته به مجلس ارائه و تصویب شده است و هم اکنون دولت دارد طبق قانون عمل می‌کند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: بحث تک نرخی شدن بنزین در راستای اجرای قانون هدفمندی بوده و دولت این تصمیم را در راستای طرح هدفمندی یارانه‌ها گرفته است و نیازی نبوده که از مجلس اجازه بگیرد؛ چون دارد قانون را اجرا می‌کند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید منتظر بمانیم تا دولت کنترل این موضوع را مدیریت کرده و کاری کند که افزایش قیمت بنزین اثر روانی بر روی تورم نگذارد.

وی بیان کرد: خوب بود دولت در کلانشهرهایی که ساختار حمل و نقل عمومی فعال دارند، این طرح را اجرا و در شهرهای کوچک و روستاها که مردم می خواهند برای تامین مایحتاج خود رفت و آمد بکنند، به گونه دیگری برخورد می شد.

امیری خامکانی گفت: دولت می گوید سهمیه سوخت ناوگان عمومی را اعلام و شارژ کرده‌ایم و نباید بر حمل بار و مسافر اثر بگذارد. ما امیدواریم دولت کنترل کند تا تک نرخی شدن بنزین و گازوییل، موجب افزایش قیمت در کالاهای اساسی و ناوگان عمومی نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل