بازدید 1411

تمرکز زدایی موجب بهبود انجام امور می‌شود

کد خبر: ۵۰۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 30 May 2015
نماینده مردم گناباد در مجلس معتقد است که طرح تفویض اختیارات به استانداری‌ها باعث افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد رجایی در گفت‌وگو با یسنا، با اشاره به طرح تفویض اختیارات استانداران اظهار کرد: با توجه به اینکه همه امور در مرکز کشور متمرکز شده و تصمیم گیری‌ها در آن جا صورت می‌گیرد، به دلیل حجم زیاد کار امکان بررسی دقیق از سوی دستگاه‌های حاضر در مرکز وجود ندارد و انجام امور برای آنها بسیار پر زحمت است.

وی ادامه داد : اگر مسائلی که مربوط به استان‌ها می شود را خود استان‌ها بررسی کنند و مرکز هماهنگی داشته باشند، طبیعتا کارها با کیفیت تر و وسیع‌تر انجام می‌شود و هزینه‌ها نیز کاهش می‌یابد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص اجرایی شدن طرح تفویض اختیارات به استانداری‌ها در دولت فعلی گفت: اجرایی شدن این طرح نیاز به یکسری مصوبات دارد که اگر دولت این مساله را در اولویت‌های کاری خود قرار دهد، احتمال اجرایی شدن آن وجود دارد.

رجایی در خصوص لزوم افزایش نظارت‌ها پس از اجرایی شدن این طرح، افزود: وقتی بودجه در مرکز تصویب می‌شود ، قطعا بر نحوه هزینه کرد بودجه، توسط استان‌ها نیز نظارت خواهند داشت.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح تفویض اختیارات به استانداری‌ها مربوط به حوزه خاصی نیست و استاندار که نماینده عالی دولت در استان است می تواند اختیارات لازم را برای اجرایی کردن کلیه کارهای مربوط به استان، که در حال حاضراز طریق مرکز کشور اجرایی می‌شود، داشته باشد و دست استاندار برای این که بهتر بتواند به توسعه استان کمک کند ، باز خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار