بازدید 1686

رژيم صهيونيستي بزرگ ترين رزمايش خود را روز يکشنبه آغاز مي کند

گفته می شود ساکنان شهرک ها و روستاهای نزدیک به مرز نوار غزه در این رزمایش جایی نخواهند داشت زیرا این خانواده ها تجربه کافی برای مقابله با چنین شرایطی را دارند.
کد خبر: ۵۰۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 29 May 2015
ارتش رژیم صهیونیستی بزرگ ترین رزمایش خود را با نام «نقطه تحول» از روز یکشنبه آغاز می کند.

به گزارش خبرگزاری سمای فلسطین از قدس اشغالی، در این رزمایش که تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت سناریوهای مختلفی از وضعیت اضطراری در اسرائیل از جمله مقابله با هجوم شدید موشکی به مناطق مختلف تمرین خواهد شد.

بر اساس آنچه که منابع عبری منتشر کرده اند در طول برگزاری این رزمایش، آژیر خطر در مناطق مختلف اسرائیل به صدا در می آید و شهروندان باید به سرعت به نزدیک ترین پناهگاهها بروند.

سناریوی درگیری های سنگین، به ویژه مقابله با حملات شدید موشکی از خاک لبنان و نوار غزه به اسرائیل بخشی از این تمرین نظامی به شمار می آید.

سناریوی دیگر مقابله با هدف قرار گرفتن زیر ساخت ها چون فرودگاهها، بنادر، ایستگاههای برق، انبارهای مواد غذایی و سوختی و منابع آبی در داخل اسرائیل است.

گفته می شود ساکنان شهرک ها و روستاهای نزدیک به مرز نوار غزه در این رزمایش جایی نخواهند داشت زیرا این خانواده ها تجربه کافی برای مقابله با چنین شرایطی را دارند.

بخش دیگری از این رزمایش مقابله با کشته شدگان و مجروحان زیادی است که ممکن است در عملیات انفجاری در قدس اتفاق بیفتد. این مرحله به ویژه در مناطقی چون کفرسابا و کریات گات بیشتر تمرین خواهد شد.

جبهه داخلی( گروه امداد) اسرائیل در این رزمایش روند تخلیه سریع مناطق مسکونی و چگونگی آمادگی شهرداری های مناطق امن تر، برای اسکان دادن به آوارگان را تمرین خواهد کرد.

منابع نظامی اعلام کردند، حزب الله و گروههای فلسطینی در نوار غزه در درگیریهای آینده با اسرائیل بر این نکته تمرکز خواهند کرد که با شلیک روزانه بیش از هزار موشک به مناطق مرکزی در اسرائیل، بیشترین تلفات را بر جای بگذارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل