بازدید 2250

نيروهاي عراقي بسياري از راه هاي کمک به تروريست ها را در الرمادي بستند

عبدالله بدران خبرنگار این شبکه در بغداد در گفتگویی از آخرین تحولات اوضاع عراق بخصوص درگیری ها در الرمادی و نیز پیامدهای انفجار در بغداد گفت: در دو انفجاری که در بغداد روی داد یازده نفر شهید و نزدیک به بیست و پنج نفر دیگر نیز زخمی شدند.
کد خبر: ۵۰۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 29 May 2015
انفجارهای تروریستی بغداد شماری کشته و زخمی برجا گذاشت و از سوی دیگر نیروهای عراقی از چند محور به پیشروی خود به سمت الرمادی ادامه می دهند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، عبدالله بدران خبرنگار این شبکه در بغداد در گفتگویی از آخرین تحولات اوضاع عراق بخصوص درگیری ها در الرمادی و نیز پیامدهای انفجار در بغداد گفت: در دو انفجاری که در بغداد روی داد یازده نفر شهید و نزدیک به بیست و پنج نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گفته کارشناسان در این انفجارها از خودروهای بمب گذاری شده استفاده شده است که عوامل انتحاری آنها را هدایت می کرده اند. نیروهای امنیتی عراق نیز موفق شدند خودروی بمب گذاری شده سوم را خنثی کنند.

وی ادامه داد: با توجه به این که نیروهای اطلاعاتی عراقی اخیرا یک گروه از تروریست ها را در بغداد بازداشت کردند این احتمال می رفت که تروریست ها دست به چنین حملاتی با این حجم در بغداد بزنند.

خبرنگار در ادامه درباره تحولات استان الانبار به ویژه شهر الرمادی مرکز این استان گفت: عملیات در اطراف الرمادی از سه محور ادامه دارد و طبق برآوردها، در نتیجه پیشروی نیروهای عراقی بسیاری از راه های کمک رسانی به عناصر داعش در این شهر بسته شده است و نیروهای عراقی تلاش می کنند راه های دیگر را نیز ببندند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار