بازدید 2011

طرح اخذ ماليات بيشتر از ثروتمندان پاکستان براي مبارزه با طالبان

مالیات بر درآمدی بالغ بر پنج الی ده درصد بر گروه خاصی از شهروندان وضع خواهد شد. این افراد در گروه پرداخت کنندگان مالیات های سنگین جا خواهند گرفت. گروهی که مشمول این طرح می شوند آن را ظالمانه و تعدی به اموال خصوصی خود می دانند.
کد خبر: ۵۰۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 29 May 2015
دولت پاکستان قصد دارد برای تامین اعتبارات عملیات نظامی علیه طالبان از ثروتمندان مالیات بیشتری دریافت کند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، دولت پاکستان تصمیم دارد برای کسب منابع مالی مورد نیاز ادامه عملیات نظامی علیه طالبان در سال آینده، از ثروتمندان مالیات دریافت کند.

این تصمیم با اعتراض افراد ثروتمند روبرو شده است که معتقدند دولت باید عملکرد مالی خود را بهبود بخشد نه این که به اخذ مالیات هایی که از دید آنها «ظالمانه» است، مبادرت کند.

بکر یونس خبرنگار شبکه المیادین در اسلام آباد در گزارشی با اشاره به گسترش دامنه عملیات ارتش پاکستان علیه طالبان و افراد مسلح قبایل در این کشور گفت این جنگ شرایط جدیدی بر دولت پاکستان تحمیل کرده است. بر همین اساس برخی گزارش ها نشان می دهد دولت تصمیم دارد از ثروتمندان مالیات ویژه ای دریافت کند که از آن برای اقدام نظامی علیه طالبان و عناصر آن و افراد قبایل که به آنها کمک می کنند، استفاده خواهد شد.

عاصم باجوا سخنگوی ارتش پاکستان گفت: «گمان نمی کنم مبارزه با تروریسم فقط یک راه داشته باشد، درگیری های مسلحانه نیز برای طرد تروریست ها و جلوگیری از پیدا کردن مکانی امن، مهم است. ما عملیات نظامی را از سال ها پیش آغاز کرده ایم. »

بر اساس این پیشنهاد، مالیات بر درآمدی بالغ بر پنج الی ده درصد بر گروه خاصی از شهروندان وضع خواهد شد. این افراد در گروه پرداخت کنندگان مالیات های سنگین جا خواهند گرفت. گروهی که مشمول این طرح می شوند آن را ظالمانه و تعدی به اموال خصوصی خود می دانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی