بازدید 6200

برای سفر در نیمه‌خرداد۹۴، از الان برنامه‌ریزی کنید

کد خبر: ۵۰۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸ 29 May 2015
پلیس راهور ناجا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی روزهای 12 تا 15 خرداد را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین، پلیس راهور ناجا با توجه به برگزاری مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و نیمه شعبان و افزایش سفرهای بین شهری به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور از روز سه شنبه 12 خرداد تا جمعه 15 خرداد مقررات ویژه‌ای در جاده های مختلف کشور به اجرا می گذارد.

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 12 خرداد تا ساعت 24 روز جمعه 15 خرداد در محورهای هراز ، فیروزکوه، کرج چالوس، قزوین رشت، تهران سمنان مشهد، ساوه همدان و بالعکس ممنوع است.

محور کرج-چالوس


همچنین در محور کرج چالوس نیز تردد انواع تریلر و کامیون‌ها از محور کرج چالوس ممنوع است همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز سه شنبه 12 خرداد تا ساعت 7 روز چهارشنبه 13 خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز سه شنبه 12 خرداد الی ساعت هفت روز چهارشنبه 13 خرداد از کرج تا دزدین به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه نیز از ساعت 12 روز جمعه 15 خرداد الی ساعت چهار بامداد روز شنبه 16 خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 15 روز جمعه 15 خرداد تا بامداد روز شنبه 16 خرداد با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرف خواهد بود و تردد تمامی کامیون‌ها، کامیونت‌ها و تریلرها از این محور ممنوع است.

همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه نیز از ساعت 12 روز جمعه 15خرداد تا ساعت 3 بامداد روز شنبه 16 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 14 روز جمعه 15 خرداد تا ساعت سه بامداد روز شنبه 16 خرداد و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد تمامی وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرف می‌باشد.

محور فیرزکوه


تردد تمامی تریلرها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 روز سه شنبه 12 خرداد تا ساعت 6 روز شنبه 16 خرداد از تهران به قائم شهر و بلعکس ممنوع است.

محورهای آزاد راه قزوین کرج، قزوین زنجان و محور قدیم قزوین رشت تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 الی ساعت 24 روز سه شنبه 12 خرداد و همچنین از ساعت 6 الی 24 روز چهارشنبه 13 و 15 خرداد از محورهای فوق ممنوع بوده و تردد این قبیل وسایل نقلیه در آزادراه قزوین رشت نیز ممنوع خواهد بود.

محور آستارا-اردبیل

تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هفت تاساعت 23 روزهای چهارشنبه و جمعه 13 و 15 94خرداد از آستارا به اردبیل و بلعکس ممنوع است.

محور اردبیل-سرچم

تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 14 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 13 و 14 خرداد از اردبیل به سرچم و بلعکس ممنوع است.

محورهای استان قم


تردد تمامی وسایل نقلیه سبک و سنگین از ساعت 2 بامداد روز پنج شنبه 14 خردداد تا پایان مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) از پل حسن آباد به سمت تهران در باند شرقی آزادراه قم تهران ممنوع است.

تردد تمامی وسایل نقلیه سنگین باربری نیز (تریلی، کامیون و کامیونت) به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز سه شنبه 12 خرداد تا ساعت 24 روز پنج شنبه 14 خرداد از محورهای قدیم اصفهان قم (محور نیزار)، سلفچگان قم قدیم تهران قم از پل قاسم آباد (بالاتر از پاسگاه حسن آباد) تا جاده جعفریه (از زیر پل عابر و بالعکس، آزادراه گرمسار قم) حد فاصل چرم شهر به قم وآزاد راه کاشان قم از تقاطع آزاد راه قم گرمسار (کیلومتر پنج اتوبان قم کاشان) به سمت قم ممنوع است.

همچنین تمامی وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلی، کامیون و کامیونت) که از استان‌های مرکزی و اصفهان به طرف تهران در حال حرکت هستند بایستی از محور سلفچگان ساوه تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

تمامی وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلی، کامیون وکامیونت) به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی که از استان‌های جنوبی کشور (هرمزگان سیستان و بلوچستان کرمان و یزد) به سمت تهران در حرکت هستند باید از مسیر اتوبان کاشان قم پنج کیلومتری قم و در ادامه از آزادراه قم گرمسال به تهران به عنوان مسیر جایگزی استفاده کنند.

محور آزاد راه گرمسار-قم


تردد تمامی وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلی، کامیون و کامیونت) از ساعت 13 ظهر روز سه شنبه 12 خرداد تا ساعت 24 روز پنج شنبه 14 خرداد در باند مسیر گرمسار به قم ممنوع است.

محورهای دلیجان نراق، کاشان، قدیم ساوه همدان ، ساوه بویین زهرا

تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا ساعت 4 روزهای چهارشنبه پنج شنبه و جمعه 13 14 و 15 خرداد از محورهای فوق ممنوع است.

محور بجنورد-چمن بید جنگل گلستان


تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 13 ، 14 و 15 خرداد از محورهای فوق ممنوع است.

محورهای اهواز، هفتگل، ایذه دهدز شهرکرد، شوشتر دزفول، ماهشهر هندی جان دیلم

تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 روز سه شنبه 12 خرداد تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 15 خرداد از محورهای فوق ممنوع است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی