بازدید 2102

هیات رییسه تمهیدات به صرفه‌جویی بیندیشد

کد خبر: ۵۰۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 28 May 2015
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از هیات رییسه مجلس خواست به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا در مصارف کشور صرفه‌جویی شود و در عین حال خواستار توجه مسئولان به این برنامه‌ریزی شد.

سیدمهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: کارگزاران نظام بودجه در اختیارشان را به نحوی مدیریت کنند تا پروژه‌های عمرانی اولویت‌دار دستگاه متبوع‌شان را به پایان برسانند.

ویسخنان امروز رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس را در دو بخش معنوی و دنیوی تقسیم کرد و افزود: ایشان در خصوص خودسازی برای آمادگی افراد در موقعیت و مسئولیت و توجه به مسائل تعبدی را تاکید کردند. استحکام رابطه در ارتباط با خداوند تبارک و تعالی مورد تاکید دادند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده مناسب از سال پایانی مجلس در خدمت‌رسانی به مردم گفت: ایشان تاکید داشتند برای اثربخشی به اقدامات لازم است سال آخر مجلس به درست مورد استفاده قرار گیرد. ایشان خطاب به نمایندگان تاکید داشتند رفتار ما نباید متاثر از انتخابات مجلس دهم باشد. تاکید بر صداقت و سلامت نمایندگان و تعامل با سایر قوا به ویژه چگونگی تعامل با قوه مجریه در چارچوب همدلی و همزبانی از دیگر فرمایشات رهبری بعد.

وی اقتصاد مقاومتی، برنامه ششم و بودجه 1395 را از دیگر موضوعات مورد نظر رهبری برشمرد و خاطرنشان کرد: کارگزاران نظام در قوا، نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی باید در هزینه‌کرد بودجه و امکانات در اختیارشان نهایت دقت و صرفه‌جویی را مبذول دارند.

هاشمی متذکر شد: چه در بودجه مجلس و چه در بودجه دستگاه‌های اجرایی که چند برابر مجلس بودجه دارند باید به نحوی صرفه‌جویی شود تا بتوان منابع مورد نیاز کشور برای به نتیجه رساندن طرح‌ها و پروژه‌های ریز و درشت را تامین کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل