بازدید 2178

توصیه رهبری به بهارستانی‌ها به روایت یک نماینده

کد خبر: ۵۰۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 28 May 2015
نماینده مردم درگز در مجلس با اشاره به توصیه‌های مهم رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس گفت: ایشان به نمایندگان توصیه کردند که در این سال مراقب رفتار خود باشند.

حسین محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان، گفت: مقام معظم رهبری تاکید کردند اگر ما بر مسائل داخلی فائق بیایم حل مسائل خارجی هم آسان خواهد شد و در این صورت در مسله هسته‌ای هم خیلی راحت تر به نتیجه می رسیم.

محمدزاده خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی که به صراحت در صحبت های مقام معظم رهبری دیده می شد این بود که برای برون رفت از مشکلات باید به درون خودمان بپردازیم، یعنی با امکانات موجود خودمان بایستی به نتیجه برسیم و فکر نکنیم که اگر بر دیپلماسی بین المللی فائق بیایم تمام مشکلات ما حل خواهد.

وی بحث دیگر مورد تاکید رهبری را حفظ و رعایت همیشگی ادب در همه برخوردها عنوان کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی توصیه دیگر مقام معظم رهبری بود و ایشان معتقد بودند در کشور همزبانی در این خصوص وجود دارد اما واجب است همدلی هم قوت بگیرد که شاید امروز یک مقدار این موضوع کمرنگ باشد.

وی همچنین در خصوص توصیه مهم رهبری به نمایندگان گفت: ایشان به نمایندگان توصیه کردند که در این سال مراقب رفتار خود باشند و انتخابات آخر سال بر عملکرد، حرف و سایر موضوعات تاثیری نداشته باشد.

محمدزاده با بیان اینکه سیاست‌های برنامه ششم در مرحله نهایی تدوین است و باید با دقت مورد بررسی قرار بگیرد افزود: مقام معظم رهبری دغدغه این را داشتند که نباید برنامه ششم دچار آفت بی حوصلگی شود.

نماینده مردم درگز در مجلس تصریح کرد: مقام معظم رهبری مطرح کردند که سال آخر فعالیت نمایندگان، سال پاسخگویی است و در یک سالی که فرصت باقی هست باید تلاش کرد و به دنبال انجام بهتر مسئولیت‌ها بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر