بازدید 1981
نبيل شعث:

توني بلر هيچ کاري براي حل مناقشه فلسطين نکرد

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح گفت :« من از تصمیم بلر برای کناره گیری از مقامش بسیار خرسند هستم چون در این مدت هیچ اقدام مثبتی از این شخص ندیدم ».
کد خبر: ۵۰۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 28 May 2015
عضو کمیته مرکزی جنبش فتح با ابراز رضایت از تصمیم تونی بلر برای کناره گیری از سمت نماینده کمیته چهارجانبه خاورمیانه گفت بلر در این مدت هیچ کاری برای حل مسئله فلسطین نکرد.

نبیل شعث چهارشنبه شب گفت تونی بلر در هشت سال گذشته هیچ طرح جدیدی برای حل مناقشه فلسطین مطرح نکرده و هیچ کاری برای پیشبرد روند گفتگوهای صلح با هدف برقراری صلح پایدار و فراگیر در منطقه خاورمیانه انجام نداده است.

اعضای کمیته چهارجانبه خاورمیانه متشکل از سازمان ملل متحد ، اتحادیه اروپا ، آمریکا و روسیه هشت سال پیش تونی بلر را به عنوان نماینده این کمیته برای پیگیری روند صلح میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی و حل مناقشه خاورمیانه انتخاب کردند.

به گزارش خبرگزاری سما از رام الله ، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح گفت :« من از تصمیم بلر برای کناره گیری از مقامش بسیار خرسند هستم چون در این مدت هیچ اقدام مثبتی از این شخص ندیدم ».

نبیل شعث اظهار داشت تونی بلر در طول هشت سال گذشته هیچ پیشنهادی که اسرائیل با آن مخالف باشد ، مطرح نکرد و در واقع بلر در تمام این مدت نماینده اسرائیل بود و فقط برای جلب رضایت مقامات اسرائیلی و آمریکایی و اجرای خواسته های آنان عمل می کرد.

گفتنی است تونی بلر دیروز از مقام خود استعفا کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس