بازدید 8961
۷

آمادگي منافقين براي کمک به سعودي‌ها در حملات

سازمان تروريستي مجاهدين خلق آمادگي خود را براي هرگونه کمک و همکاري با عربستان سعودي در تجاوزاتش عليه يمن اعلام کرد.
کد خبر: ۵۰۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 28 May 2015
سازمان تروريستي مجاهدين خلق آمادگي خود را براي هرگونه کمک و همکاري با عربستان سعودي در تجاوزاتش عليه يمن اعلام کرد.

به گزارش فارس، «مريم رجوي»، رهبر سازمان تروريستي مجاهدين خلق در ديدار با «محمد آل الشيخ»، سفير عربستان سعودي در پاريس از آمادگي اين گروه تروريستي در کمک و همکاري با عربستان در تجاوزاتش عليه ملت يمن خبر داد.

رجوي در اين ديدار همچنين تاکيد کرد که عربستان هرگاه از مجاهدين خلق درخواست کمک کند، اين سازمان آماده اجراي درخواست‌هاي اين کشور فورا و بدون ذره‌اي ترديد است.

شبکه الغدير نيز در اين خصوص نوشت: به نظر مي‌رسد، رجوي تلاش دارد، پس از طرد شدن گروه تروريستي‌اش از عراق به هر طريق ممکن جاي پايي براي خود در عربستان پيدا کند.

منابع آگاه خاطر نشان مي‌کنند که رجوي و آل الشيخ تاکنون چندين بار با يکديگر در پاريس ديدار داشته‌اند و رجوي در اين ديدارها از کمک‌ها و حمايت‌هاي مالي‌ عربستان سعودي در سال‌هاي گذشته از اين گروه بويژه پس از طرد شدن از عراق، تقدير و تشکر کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۷
رجوی و امثال او یک مشت خودفروخته وانگل هستند که از خون مردم تغذیه میکنند حتی اگر این مردم هموطن انها باشند .
خاک برسرشون کنن...وطن فروشان بی خانمان
دیگه از کسایی که در جنگ عراق با ایران اون وطنفروشی و خودفروشی ها رو کردند هر هرزگی دیگه ای را میتوان چشمداشت !!!
خاک بر سر عربستان که نیازمند به کمک این تروریستهای اواره شده است
این اشغال ها دشمنی با ایران را به جای امریکا و سران مرتجع عربی قرار داده اند. اصلا استراتژی سردر گمی دارند. بیچاره کسانی که دروغ منافقین را خوردند و در به انان پیوستند.
نمی دانم چقدر این خبر واقعیت دارد اما دور از ذهن نیست سازمان مجاهدین به دلیل تفکرات درون سازمانی از اهداف خود که دور شدند به کنار تبدیل به آلت دست سازمان های جاسوسی شده اند خوش به حال کسانی که از این آشغالدونی خود را رها کردند خوش به حال کسانی که اعدام شدند حتی ناعادلانه اماننگ جاسوسی و خیانت به کشور را بر پیشانی ندارند بیچاره از این تفاله های قدرت طلبی که در عنفوان آزادی خواهی یک ملت به سمت قهقرا رفتند.
بیچاره ها از صدام پشتیبانی کردن از بروریست در سوریه پشتیبانی کردن از داعش پشتیبانی میکنند اخه این جماعت بخاطر بخل وحسد به دریوزگی افتادهاند امروز هم از عربستان !!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل