بازدید 47634

مقصد بعدی داعش پس از عراق

خطر داعش پس از عراق به کشورهای اردن و عربستان‌ هم انتقال می‌یابد
کد خبر: ۵۰۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۲ 28 May 2015
عضو رسانه‌ای ستاد مرکزی نیروهای حشد شعبی با اشاره به اینکه خطر داعش پس از عراق به کشورهای اردن و عربستان‌ هم انتقال می‌یابد، تصریح کرد که نبرد در رمادی از نبرد آزادسازی موصل هم مهمتر است چرا که ابهت داعش را خواهد شکاند.

به گزارش فارس به نقل از المیادین، عبدالهادی الدراجی عضو رسانه‌ای ستاد مرکزی نیروهای حشد شعبی با اشاره به آغاز عملیات علیه داعش در الرمادی، تاکید کرد که حملات هوایی آمریکا به داعش به هیچ وجه تاکنون موفق نبوده است.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های مردمی نگران این هستند که همانند گذشته بار دیگر توسط هواپیماهای آمریکایی هدف قرار گیرند، ابراز داشت که نیروهای حشد شعبی با وجود احترام به توافقات بین المللی دولت بغداد علاقه ندارند که با ائتلاف تحت رهبری آمریکا در زمادی همکاری کنند.

الدراجی با اشاره به اینکه ائتلاف تحت رهبری آمریکا در نبرد با داعش جدی نیست، اظهار داشت که فرزندان عراق همانند تکریت، جرف الصخر و آمرلی خودشان می‌توانند بر تروریست‌ها غلبه کنند.

وی با اشاره به اینکه خطر داعش پس از عراق به کشورهای اردن و عربستان‌ هم انتقال می‌یابد، تصریح کرد که نبرد در رمادی از نبرد آزادسازی موصل هم مهمتر است چرا که ابهت داعش را خواهد شکاند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی