بازدید 3575

عزت‌اللهی: استعداد بهتری نسبت به اروپایی‌ها داریم

کد خبر: ۵۰۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 27 May 2015
هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید از زمانی که به اسپانیا رفته هدفش این بوده که با تمرین‌های مستمر روز به روز پیشرفت کند و به مقاصدش برسد.

به گزارش ایسنا، سعید عزت‌اللهی هافبک تیم جوانان اتلتیکو مادرید در نشست خبری پیش از تمرین‌ امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال بزرگسالان که از ساعت 18 در ورزشگاه دستگردی آغاز خواهد شد، گفت: خدا را شکر می‌کنم که زحماتم از چشم کی‌روش دور نماند و با دعوت به تیم ملی توانستم در کوتاه‌مدت به هدفم برسم و به تیم ملی فوتبال کشورم دعوت شوم.

وی در پاسخ به اینکه آیا شرایط سنی حضور در تیم ملی فوتبال جوانان را دارد یا خیر بیان کرد: دیگر سنم به تیم ملی جوانان نمی‌خورد و پس از بازی‌های آسیایی میانمار از رده سنی جوانان خارج شدم و هم‌اکنون تنها می‌توانم برای تیم امید و بزرگسالان بازی کنم.

عزت‌اللهی همچنین در پاسخ به تفاوت فضای حاکم بر فوتبال اروپا و ایران خاطرنشان کرد: فوتبال اروپا تنها از نظر امکانات فاصله زیادی با فوتبال ایران دارد. ما از نظر استعداد فوتبالی در کشور خیلی بهتر از فوتبال اروپا هستیم. تنها زیرساخت‌هاست که میان فوتبال ایران و اروپا اختلاف زیادی ایجاد کرده است چرا که ما از نظر استعداد چیزی از آن‌ها کم نداریم و حتی از آن‌ها بهتر هستیم.

وی ادامه داد: در ابتدای حضورم در اسپانیا شرایط سخت بود تا با محیط عادت کنم اما با کمک مسوولان باشگاه، توانستم شرایط بهتری به دست آورم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل