بازدید 2199

شهادت در راه آرمان ها افتخار است

کد خبر: ۵۰۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 27 May 2015
رئیس بسیج سازمان بسیج رسانه با اشاره به اینکه فضای انقلابی باید در بین خبرنگاران تقویت شود، تصریح کرد: در حوزه رسانه ای کشور باید فضای تازه ای باز شود تا خبرنگاران بیش از پیش به آرمان های انقلاب نزدیک شوند. .

به گزارش خانه ملت، رئیس و جمعی از مسئولان سازمان بسیج رسانه شامگاه دیروز (5 خرداد) در آستانه سالروز تولد شهید صارمی  با خانواده این خبرنگار شهید دیدار کردند.

در این دیدار رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه نام خبرنگار در ایران با نام شهید محمود صارمی گره خورده است که این یک افتخار برای خبرنگاران است افزود: شهادت شهید صارمی درسی بزرگ برای همه ما است و بهترین حالت زندگی یک خبرنگار شهادت در راه آرمان های شهدا است که شهید صارمی توانست به آرمان های خود برسد.

مسعود بصیری با اشاره به اینکه فضای انقلابی باید در بین خبرنگاران  تقویت شود، تصریح کرد: در حوزه رسانه ای کشور باید فضای تازه ای باز شود تا خبرنگاران بیش از پیش به آرمان های انقلاب نزدیک شوند.

وی با بیان اینکه بخشی از دستاوردهای انقلاب مربوط به عملکرد مسئولین است که هرچقدر این عملکرد بهتر باشد خبرنگار برای انعکاس آن می تواند بهتر عمل می کند گفت: خبرنگار به دلیل دید منتقدانه ای که دارد خبرنگار شده است که با این دید منتقدانه خود می تواند زخم های جامعه را برای مردم بیان کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه با اشاره به اینکه بسیج رسانه به دنبال برداشتن گام های خوبی برای خبرنگاران است، اعلام کرد: باید به عنوان بسیج رسانه حس تلاش در خبرنگاران و هرکسی که قلبش برای ایران می تپد را تقویت کنیم.

شهید محمود صارمی مسئول دفتر خبر گزاری جمهوری اسلامی ایران  در مزار شریف افعانستان در تاریخ 17/05/1377 به دست تروریست های طالبان میت به شهادت رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس