بازدید 1668

بنزین نباید بر مایحتاج مردم اثر بگذارد

کد خبر: ۵۰۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ 27 May 2015
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به حذف یارانه بنزین و تک نرخی شدن قیمت آن تاکید کرد که دستگاه‌های نظارتی نباید اجازه دهند این مسأله تاثیر زیادی بر مایحتاج روزمره مردم بگذارد.

محمدرضا امیری کهنوج در گفت‌وگو خبرنگار پارلمانی ایسنا، درباره تاثیر افزایش قیمت های حامل های انرژی بر سایر اقلام مصرفی و افزایش اجتناب ناپذیر آن گفت:‌ متاسفانه این اتفاق می افتد و یک ضعف است، دستگاه های نظارتی باید این مسأله را کنترل کنند و از افزایش قیمت جلوگیری کنند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، افزایش قیمت حامل‌های انرژی بر بخش کشاورزی را نیز بی تاثیر ندانست و افزود : به طور کلی بحث افزایش قیمت بنزین یا حامل های انرژی دیگر به طور طبیعی بر بازار تاثیر می گذارد، اما اگر دولت می خواهد این کار را انجام دهد باید قبل از آن تسهیلات ویژه برای کشاورزان فراهم کند، مثلا موتورهای دیزلی را برقی کند.

او ادامه داد: البته نمی توانیم لزوما بگوییم که افزایش قیمت کار بدی است مشروط بر اینکه قبل از اعمال آن اقدامات زیرساختی انجام شده باشد که متاسفانه این طور نبوده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد:‌برای جلوگیری از افزایش قیمت راه کارهایی وجود دارد مثلا وزارت نفت یارانه ای به کشاورزانی که به هر دلیل نتوانستند موتورهای خود را برقی کنند بپردازد. اگر اقدام همزمان نیز انجام شود کمک خوبی به کشاورزان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس