بازدید 4494

قیمت نان آزاد نمی شود

وزیر صنعت معدن و تجارت در خصوص درخواست افزایش قیمت سیمان از سوی تولیدکنندگان گفت: گازوئیل تولیدکنندگان سیمان همانند گذشته در اختیارشان قرار می‌گیرد و بهانه‌ای برای افزایش قیمت ندارند.
کد خبر: ۵۰۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 27 May 2015
وزیر صنعت معدن و تجارت در خصوص درخواست افزایش قیمت سیمان از سوی تولیدکنندگان گفت: گازوئیل تولیدکنندگان سیمان همانند گذشته در اختیارشان قرار می‌گیرد و بهانه‌ای برای افزایش قیمت ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا نعمت‌زاده در جمع خبرنگاران، هرگونه افزایش قیمت به دلیل تغییر نرخ بنزین و گازوئیل را غیرقانونی دانست و به متخلفان هشدار داد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: همچنین هرگونه افزایش قیمت گاز طبیعی برای این بخش منتفی است، این در حالی است که هیچگونه تغییر قیمتی در بخش گاز صنایع ایجاد نشده و همان نرخ سال گذشته اعمال خواهد شد.

وی در خصوص تغییر قیمت نفت سفید نیز تصریح کرد: نفت سفید مورد مصرف صنعت نیست و در مورد نفت گاز نیز که ۵۰ درصد مصرف بخش صنعت را تشکیل می‌دهد، حتی قیمت کاهش یافته و در برخی موارد قیمت ۶۰۰ یا ۵۰۰ تومانی قبل به ۳۰۰ تومان رسیده است.

نعمت‌زاده در ادامه در خصوص خروج قیمت‌گذاری خودرو از شورای رقابت خاطرنشان کرد: تاکنون هیچگونه تغییری در این زمینه صورت نگرفته است.

این عضو کابینه یازدهم در خصوص تغییر در قیمت نان نیز خاطرنشان کرد: تغییر در قیمت نان و آزادسازی آن از ابتدای تیرماه، از سوی دولت مطرح نشده و تاکنون هم هیچ تغییری در مصوبه سال گذشته دولت در مورد قیمت نان صورت نگرفته است.

وزیر صنعت در واکنش به درخواست تولید‌کنندگان سیمان برای افزایش ۲۲ درصدی قیمت به دلیل افزایش قیمت گازوئیل اظهارداشت: این مسئله به ما ارتباطی ندارد، زیرا قیمت سوخت کارخانه‌های سیمان و فولاد مانند سال گذشته است و هیچگونه تغییری در قمیت سیمان از بابت نرخ سوخت نباید ایجاد شود. برهمین اساس سیمانی‌ها هیچ بهانه‌ای ابرای تغییر قیمت ندارند
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر