بازدید 2992

شکست سنگین داعشی ها در استان صلاح الدین عراق

کد خبر: ۵۰۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 27 May 2015
وزارت دفاع عراق از شکست سنگین تروریست های داعش در استان صلاح الدین در شمال این کشور خبر داد.

به گزارش «تابناک»، پایگاه خبری الیوم السابع روز چهارشنبه به نقل از وزارت دفاع عراق گزارش داد: تروریست های داعش در مناطق الدجیل ، سید الغریب، اسحاقی و کسارات در استان صلاح الدین شکست سنگینی از ارتش و نیروهای مقاومت مردمی عراق متحمل شده و به صورت گروهی با به جا گذاشتن اجساد کشته شدگان از منطقه فرار کرده اند.

براساس این گزارش، نیروهای واکنش سریع در استان الانبار درغرب عراق نیز حمله تروریست های داعش را که قصد داشتند با 3 خودروی بمب گذاری شده به مقر تجمع کماندوهای عراقی در منطقه هیاکل در جنوب شهر فلوجه حمله کنند، ناکام گذاشتند.

نیروهای امنیتی و ارتش عراق به سوی تروریست های انتحاری شلیک کرده و آنان را به قتل رسانده و خودروهایشان را منفجر کرده و به این ترتیب تروریست ها را مجبور به عقب نشینی از منطقه کردند.

نیروهای عراقی همچنین دو منطقه الطاش و الحمیره در جنوب رمادی را از بمب های کارگذاشته شده توسط تروریست ها پاکسازی کردند.

حیدر العبادی نخست وزیر عراق روز گذشته از شروع آزادسازی استان الانبار و تکمیل عملیات آزاد سازی استان صلاح الدین در شمال عراق از سلطه تروریست های داعش خبر داده بود.

پس از سقوط رمادی العبادی از نیروهای حشد الشعبی خواست برای آزاد سازی رمادی و استان الانبار از تروریست های داعش به نیروهای عراقی و مبارزان عشایر ملحق شوند.

گروه تروریستی داعش از سال 2014 تاکنون با حمله به خاک عراق بخش هایی از این کشور را اشغال کرده و مرتکب جنایات متعدد شده اند.

شهر الرمادی مرکز استان الانبار در تاریخ 17 مه (27 اردیبهشت) به اشغال تروریست های داعش درآمد.


ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار