بازدید 2658
منافع مافیا در کنارزدن وزیر ورزش است

رئیس جمهور فوتبالی تر از معاون اولش است

کد خبر: ۵۰۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 27 May 2015
 این روزها صحبت هایی مبنی بر تغییر در وزارت ورزش و جوانان به گوش می رسید ضمن اینکه داستان خصوصی سازی همچون قبل ادامه داشت. بهمن فروتن کارشناس فوتبال کشورمان که از صراحت لهجه برخوردار است در گفتگو با آرمان در خصوص این مسائل صحبت کرد. وی تاکید دارد جابجایی و تغییر در وزارت ورزش به منزله شکست دولت روحانی است و دست مافیا را برای ادامه حیات در فوتبال باز نگاه می دارد.  

*خصوصی سازی
بهمن فروتن در مورد خصوصی سازی گفت: من سالها است مخالف خصوصی سازی هستم. در فوتبال ما که دولتی است و برپایه اقتصاد دولتی هم می چرخد خصوصی سازی دو باشگاه بزرگ پایتخت به چه معنا است؟ من از جایی آمده ام که خصوصی سازی بدانجا لطمه زده است. در فوتبالی که تماشاگری از آن استقبال نمی کند و با رایگان کردن بلیت، مردم را به استادیوم می کشانیم خصوصی سازی ثمره ای ندارد. وی صحبت هایش را اینگونه ادامه می دهد:   مردم را به بهانه اعتراض به عربستان به ورزشگاه می آوریم در حالی که اگر حرفی و مطلبی هست مردم با راهپیمایی کردن اعتراض خود را نشان دهند نه اینکه همه را در استادیوم علیه تیم عربستانی بسیج کنیم. به اعتقاد من بازیکنی که روی چمن سبز بازی می کند اینقدر مرد هست که در مقابل مردانی که از سمت دشمن می آیند دوستانه بازی کند.خصوصی سازی برای فوتبال ما منافعی ندارد.

*مافیای فوتبال
بهمن فروتن در بخشی از صحبت هایش به فساد و مافیای فوتبال ایران نیز اشاره می کند: شخصا می دانم مافیا از وزیر ورزش زخم خورده است و اگر مافیا بتواند وزیر ورزش را برکنار کند دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید در ورزش شکست خورده اند. همچنین اعتقاد دارم دکتر اسدی فرد بزرگی در فوتبال ایران است . افرادی با دبیرکل فدراسیون مشکل دارند که فساد فوتبال ایران را می چرخانند. اهالی فوتبال که مردم خوبی هستند و فوتبال را دوست دارند به خاطر این ورزش دین و ایمان خود را نمی فروشند. خلاصه بگویم اینکه فوتبال در حد و اندازه های سیبی که آدم و حوا را فریب داد نیست پس لطفا آقایان مشاوره درست بدهند. منافع مافیا در کنارزدن وزیر ورزش است.  سوال من اینجا است چرا اسحاق جهانگیری پشت وزیر ورزش و جوانان را خالی می کند؟ به اطلاع ایشان می رسانم پیش از این میانگین تماشاگران فوتبال ما حدود سی هزار نفر بود ولی الان به زحمت به 5-6 هزار نفر در هر مسابقه می رسد البته اگر حضور یکصدهزار نفری را برای اعتراض به عربستانی ها را از جمع کل تعداد تماشاگران کم کنیم میانگین نیز کاهش می یابد. مافیا باعث شده این اتفاقات برای فوتبال رخ دهد و وزیر در مقابل این مافیا ایستاده است. رهبر عالیقدر برای مبارزه با فساد دستور صادر کرده اند ولی متاسفانه بعضی از رسانه ها که عامل مافیا هستند به وزیر ورزش حمله می کنند. مطمئن هستم دکتر روحانی از معاون اول خود فوتبالی است و نباید پشت وزیر خود را خالی کند.

*قهرمانی با 50 میلیارد؟!
کارشناس فوتبال ایران در ادامه این مباحث بازهم سراغ خصوصی سازی می رود: من در مقابل رئیس سازمان خصوصی سازی کلاه از سر بر می دارم. در این مدت و از ترازویی که در جلوی خودش گذاشته متوجه شدم مرد با اعتقاد و با ایمان است. از پوری حسینی می خواهم در اقتصادی که دولتی است واحد هایی که خصوصی سازی شده و موفق بوده اند را نام ببرد. چرا استقلال  و پرسپولیس خصوصی شوند این باشگاه ها باید مردمی شوند. تیمی مانند سایپا را ببینید با کمترین هزینه در لیگ حضور داشت و بازی های خوبی هم به نمایش گذاشت. قهرمانی با هزینه کردن 50 میلیارد سودی برای فوتبال ما ندارد. باید به این دو باشگاه هم بودجه ای در حد بودجه باشگاه سایپا داد تا هر کدام با سالی 7-8 میلیارد به بازیکن سازی بپردازند و بتوانند بازیکنانی داشته باشند که سالها برای آنان بازی کنند نه اینکه میلیاردها در یک فصل هزینه می شود و بعضا بدون قهرمانی لیگ به پایان می رسد. اگر قرار بر خصوصی سازی است چرا باشگاه های سپاهان، فولاد خوزستان، ذوب آهن و دیگر باشگاه ها نیز واقعا خصوصی نمی شوند؟ سرنوشت تیم هایی چون استیل آذین و استقلال اهواز هنوز از ذهن مان پاک نشده است. استقلال و پرسپولیس در صورت خصوصی شدم مقابل تیم های دولتی باز هم به مشکل برخواهند خورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها