بازدید 1787

جزئیات ذخیره‌سازی گوشت و مرغ ماه مبارک رمضان

ذخایر گوشت قرمز برای ماه مبارک رمضان حداقل ۸۰۰۰ تن است و ما مشکلی در این ماه از لحاظ کمبود گوشت مرغ و گوشت قرمز نداریم.
کد خبر: ۵۰۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 27 May 2015
یک مقام مسئول با بیان اینکه ذخایر مرغ دولتی به ۱۳۰ هزار تن رسیده است، گفت: ذخایر گوشت قرمز برای ماه مبارک رمضان حداقل ۸۰۰۰ تن است و ما مشکلی در این ماه از لحاظ کمبود گوشت مرغ و گوشت قرمز نداریم.

عباس والوزی در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه خرید مرغ مازاد مرغداران به شکل محدود همچنان ادامه دارد، افزود: در حال حاضر روزانه حدود ۴۰۰ تن مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام، از مرغداران خریداری می‌شودۀ ضمن اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۵ هزار تن مرغ خریداری شده است.

وی، ذخایر مرغ شرکت پشتیبانی امور دام را حدود ۱۳۰ هزار تن عنوان کرد و در مورد انتقادات مطرح شده مبنی بر اینکه ذخیره مرغ بیش از ۱۰۰ هزار تن، اقدامی اشتباه است، اظهار داشت: ما براساس تکالیف قانونی خود عمل می‌کنیم و سال گذشته تکلیف ما این بود که ۱۵۰ هزار تن ذخیره مرغ داشته باشیم که این کار را نیز انجام دادیم اما برای سال‌جاری هنوز تکلیفی در این زمینه تعیین نشده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، افزود: ذخایر مرغ برای ماه رمضان بسیار فراوان است و ذخیره گوشت قرمز به اندازه کافی وجود دارد.

والوزی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام حداقل ۸۰۰۰ تن ذخیره گوشت قرمز برای ماه مبارک رمضان دارد، اضافه کرد: بنابراین کمبودی در زمینه گوشت مرغ و گوشت قرمز وجود ندارد و قاعدتاً بازار تغییری نخواهد کرد.

وی، میانگین کشوری قیمت مرغ را در حال حاضر، بین ۶۲۰۰ تا ۶۳۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: قیمت این کالا به میزان منطقی خود یعنی ۷۰۰۰ تومان نزدیک شده است و ما تنظیم بازار خود را بر روی همین قیمت انجام می‌دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل