بازدید 22405

حقوق اعضای شورای شهر اعلام شد

کد خبر: ۵۰۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ 27 May 2015
حقوق اعضای چهارمین دوره شورای اعلام شد. اعضا به طور میانگین سالانه حدود ۵۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند و موظفی کارکرد در شورای شهر ۷۰ ساعت است.

به گزارش فارس، حقوق اعضای شورای دوره چهارم به شرح زیر است:

نام عضو تعداد ساعات حضور فیزیکی در شورا میزان زمان اختصاص یافته به مسائل شورا (خارج شورا) میزان حقوق دریافتی
حبیب کاشانی بنده کارمند رسمی شورای شهر هستم بدین صورت که استخدام آموزش و پرورش و مأمور به شورای شهر هستم و به صورت تمام‌ وقت در شورا حضور دارم. طبق قانون هر کارمند باید 176 ساعت در طول هر ماه در محل خدمت خود حضور داشته باشد. بنده از شنبه تا پنج‌شنبه در شورا حضور دارم و یکشنبه و سه‌شنبه را به جلسه علنی، غیرعلنی و کمیسیون‌ها اختصاص می‌دهم. چهارشنبه صبح نیز ملاقات مردمی دارم. پنج‌شنبه‌ها نیز ملاقات حضوری با افرادی که از قبل وقت گرفته‌اند را دارم و شنبه و دوشنبه نیز به دلیل این که خزانه‌دار هستم امور مالی اعضای شورا و شورا را بررسی می‌کنم. بنده حقوق کارمندی را دریافت می کنم و دانشجوی دکترا هستم. متناسب با مدرک و سابقه‌ای که دارم حقوق دریافت می‌کنم همچنین حق اولاد و تأهل و مواردی از این دست نیز به حقوق بنده افزوده می‌شود.
مرتضی طلایی روزانه به صورت میانگین 8 تا 10 ساعت در شورا حضور دارم و هر روز خود را تقریباً به شورا اختصاص می‌دهم. روزهای جمعه نیز در صورتی که نیاز به حضور باشد، حضور دارم در غیر این صورت خیر. حضور من یا در شورا است یا در ستاد شورایاری‌ها. به طور کلی کار اعضای شورا هم به صورت محتوایی است هم اجرایی با مسئولیت‌ها و امور شورا درگیر هستند زیرا ذهن اعضا با طرح‌ها و لوایح درگیر می‌شود. از دید بنده این درگیری ذهنی به معنی درگیری محتوایی با امور شورا است. بنده ادعای این را ندارم که تمام ساعات شبانه‌روز درگیر امور شورا و فکر کردن به مسائل شورا هستم اما این که در هفته چند ساعت را از این نظر به شورا اختصاص می‌دهم را باید فکر کنم، در حال حاضر حضور ذهن ندارم. دریافتی به صورت حق‌الجلسه است. حاضرم فیش دریافتی را تقدیم شما کنم.
محمدمهدی تندگویان

در هفته معمولاً روزهایی که جلسه علنی و غیرعلنی داریم تقریباً از 7 یا 8 شب در ساختمان شورا حضور دارم زیرا پس از صحن یا قبل از آن جلسه کمیسیون و بازدیدهای مردمی را داریم. معمولاً یک روز دیگر ر به صورت کامل به شورا اختصاص می‌دهم که یا در شورا حضور دارم یا به مناطق سرکشی می‌کنم. با توجه به این که عضویت کمیسیون ماده 100 و ماده 7 را دارم تقریباً یک روز دیگر را در هفته به صورت کامل به این دو کمیسیون اختصاص می‌دهم.

تقریباً چهار روز در هفته را به طور کامل به شورا اختصاص می‌دهم و تلاشم بر این است که در هفته یک بازدید منطقه‌ای نیز داشته باشم. این بازدیدها یا به صورت رسمی اعلام شده است یا این که بر سر پروژه‌ها حضور پیدا می‌کنم.

شاید 24 ساعت خود را از نظر ذهنی به امور شورا اختصاص می‌دهم. به خصوص با تکنولوژی و فضای مجازی حال حاضر شبانه‌روز در حال بحث و گفت‌وگوی کارشناسی هستیم. به طور مثال برای کمیسیون معماری و شهرسازی همراه با کارشناسان گروهی را در فضای مجازی تشکیل داده‌ایم. مدام در حال تبادل مکاتبات و پیگیری‌ پرونده‌ها و گزارش‌ها هستیم. به صورت حق‌الجلسه است زیرا بنده کارمند دولت هستم و حقوق خود را از دولت دریافت می‌کنم.
عبدالحسین مختاباد در هر هفته 50 ساعت در ساختمان شورا حضور دارم. مراجعه مردمی خارج از شورا بسیار زیاد است گاهی حتی در ساعاتی غیرمتعارفی از شبانه‌روز نیز تماس تلفنی و دریافت شکایت‌های مردمی را داریم. نمی‌توان گفت که رسیدگی ما به امور شورا در هفته چند ساعت است زیرا اعضای شورا به دلیل مسئولیتی که قبول کرده‌اند باید همواره در دسترس باشند. روزانه تقریباً 3 ساعت خارج از شورا را درگیر امور شورا خارج از ساعات حضور خود در ساختمان شورا هستم. به صورت حق‌الجلسه است.
محمد حقانی بنده معمولاً از 7 صبح تا 5 بعدازظهر در ساختمان حضور دارم پس از آن نیز در سایر دفاتر و مراکز مورد نیاز جلسه‌هایی را داریم. این روند شنبه تا چهارشنبه به صورت دائم است اما در پنج‌شنبه و جمعه به صورت کمرنگ‌تر است. معمولاً جلسه‌های خاص در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود. حداقل ماهانه 200 تا 250 ساعت را به  امور شورا اختصاص می‌دهم. اعضای شورا حتی زمانی که دیر وقت هم به منزل مراجعت می‌کنند به صورت تلفنی درگیر مسائل شورا هستند یا اینکه اکثراً امور مطالعاتی مربوط به شورا در روزهای تعطیل و یا ساعات  انتهایی شب در منزل انجام می‌شود. به صورت حق‌الجلسه در مجموع 70 ساعت است. این مقدار ساعت و دریافتی برای همه یکسان است اما برخی این ساعت را به طور کامل و حتی بیش از این اختصاص می‌دهند و برخی خیر.
الهه راستگو بیشتر ساعات روز را در اختیار شورا و ستاد سمن‌ها قرار می‌دهم. 200 تا 230 ساعت در ماه به شورا اختصاص می‌دهم به گونه‌ای که گاه روزهای پنج‌شنبه و جمعه را نیز در ستاد سمن‌ها فعالیت می‌کنم. تقسیم‌بندی این ساعات بین شورا و ستاد سمن‌ها و حتی ساعاتی که خارج از این دو مجموعه هستم سخت است زیرا رسیدگی به امور شورا و وظایف نمایندگی در ماه‌های مختلف متفاوت است اما با توجه به این که پس از آغاز به کار در شورا تدریس در دانشگاه را دیگر انجام نمی‌دهم تمام ساعات مفید خود را به انجام وظایف نمایندگی‌ام اختصاص می‌دهم. به صورت حق‌الجلسه است.
رضا تقی‌پور اگر هدف سؤال مشخص شود خوب است اما ساعاتی را برای حضور در جلسات اختصاص می‌دهیم و ساعاتی را برای کمیسیون‌ها. همچنین باید ساعاتی را برای ملاقات‌ها و رسیدگی به نامه‌ها و شکایت‌هایی که از سوی شهروندان ارسال می‌شود. اما طبیعتاً کار ما در شورا محدود به این امور نیست زیرا برخی از کمیسیون‌ها وجود دارند که در بیرون از محل شورا مستقر هستند. از سوی دیگر بازدیدهایی از مناطق، نواحی و مساجد نیز داریم. تصور می‌کنم مجموع این موارد حدود 80 تا 90 ساعت در ماه حداقل زمان نیاز دارد اما به صورت مشخص روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه را از 7 صبح تا پایان وقت  اداری به شورا و امور نمایندگی اختصاص می‌دهیم. تمام ساعات خود را یا در ساختمان شورا هستم یا به بازدید می‌پردازم. تقسیم‌بندی آن مشخص نیست اما در مجموع فعالیت بنده در حوزه نمایندگی حداقل ماهنامه 80 تا 90 ساعت است. به صورت حق‌الجلسه است. ضمن این که سازمان اداری شورا در حال حاضر مبنا را بر اعتماد گذاشته و افراد خودشان را اعلام می‌کنند که ماهانه چند ساعت را به شورا اختصاص می‌دهند. اما ملک‌های دیگری نیز در کنار این اعتماد در نظر گرفته می‌شود به طور مثال تعداد ساعات اعضا برای حضور در جلسه‌های رسمی علنی و غیرعلنی و نیز در کمیسیون‌ها نیز در نظر گرفته می‌شود.
ابوالفضل قناعتی در طول ماه بیش از 130 ساعت حضور فیزیکی در شورا دارم. بیش از 100 ساعت را ماهانه به بازدید بیرون از شورا اختصاص می‌دهم. در مجموع ماهانه بیش از 200 ساعت را به شورا اختصاص می‌دهم. در صورتی که نمایندگان شورا فعال باشند در ماه باید حدود 230 تا 240 ساعت وقت اختصاص دهد به حضور در کمیسیون عمران و حمل‌ونقل که کار سنگین‌تر است و باید روزهای پنج‌شنبه و جمعه را نیز گاهی به شورا اختصاص دهیم. دریافتی به صورت حق‌الجلسه است. حال برای تعیین مقدار فعالیت افراد و تمییز افراد کمتر فعال و بیشتر فعال رئیس شورای شهر فرمی را در اختیار اعضا گذاشته‌اند تا برای مشخص بودن اسناد مالی افراد رأساً ساعت حضور خود را اعلام کنند.
عباس شیبانی معمولاً یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 9 تا 12 حضور داریم. خارج از این ساعت در صورت لزوم برای جلسه‌های کمیسیون‌ها حضور پیدا می‌کنیم. در طول ماه ساعاتی را خارج از شورا به امور شورا اختصاص می‌دهم اما تعداد ساعات مربوط به این بخش از امور شورا متناسب با نوع کار متفاوت  است. میانگین ماهانه‌ای را به خاطر ندارم. به صورت حق‌الجلسه است.
مجتبی شاکری گزارش ماهانه‌ای را بدین منظور از اعضای شورا دریافت می‌کنند. بنده در هر ماه حداقل 200 ساعت کارکرد دارم در برخی از ماه‌ها نیز تا 230 ساعت کارکرد داشته‌ام. حضور در ساختمان شورا از 6 یا 7 صبح تا اذان مغرب است. این روند شنبه تا چهارشنبه هر هفته ادامه دارد. برخی از بازدیدها و جلسه‌ها ممکن است در دو روز پایانی هفته برگزار شود.

بنده حداقل ماهانه 200 ساعت کارکرد دارم. تقسیم‌بندی داخلی و خارج از ساختمان شورا را در حال حاضر در ذهن ندارم.

امور شورا برخی در ساختمان شورا پیگیری می‌شود برخی در خارج از ساختمان شورا.

به صورت حق‌الجلسه مبلغ 4 تا 4.5 میلیون تومان است. حتی اگر بیش از 70 ساعت که موظفی ما در شورای شهر است هم فعالیت کنیم همین مبلغ را دریافت می‌کنیم. هر شخص بیش از این مبلغ دریافت کند غیرقانونی است به طور مثال در سال گذشته بودند برخی از افرادی که 7.5 میلیون اضافه بر مقدار مقرر دریافت کرده بودند که رئیس شورا آن را غیرقانونی اعلام کردند و گفتند باید به حساب شورا برگردد.
احمد دنیامالی کار ما در مجموع از صبح تا غروب مربوط به شورا است. دو سوم ساعات هفته را در مجموع به شورا و ا مور مربوط به آن اختصاص می‌دهم. در برخی موارد روزهای پنج‌شنبه و جمعه را نیز به بازدید اختصاص می‌دهیم و گاه در طول هفته تا 12 شب درگیر هستیم. تعیین تعداد ساعات حضور فیزیکی در شورا و خارج از شورا قابل انجام نیست زیرا تمام ساعات داخل یا خارجی از شورا به صورت حضوری یا تلفنی در قالب جلسه یا بازدید مشغول به امور شورا هستیم. حق‌الجلسه‌ای است.
معصومه آباد حضور فیزیکی بنده در ساختمان شورا از 6 صبح تا 9 شب شنبه تا چهارشنبه است و تمام ساعات حضور را به امور شورا می‌پردازم در مجموع 70 ساعت در هفته را اختصاص می‌دهم. گاه برای بازدید از برخی مناطق دعوت می‌شوم بنابراین حضور پیدا می‌کنیم. اما مجموع ساعت آن مشخص نیست. به صورت حق‌الجلسه‌ای است برای بنده 4 میلیون است. معیار تعیین عدد را نمی‌دانم و هیچگاه نیز نپرسیده‌ام اما برای افراد مختلف این عدد متفاوت است.
اقبال شاکری در صورتی که در هر روز 8 ساعت کار مفید شنبه تا پنج‌شنبه را در نظر بگیریم همراه با 20 ساعت جلسه در هر هفته می‌توان گفت 70 تا 75 ساعت در هفته به امور شورا می‌پردازم. سه روز در هفته از 7 تا 6 غروب را به طور کامل حضور دارم. سایر روزها را نیز به دلیل تدریس در دانشگاه تنها صبح‌ها در شورا حضور دارم. روزهای دیگر نیز بازدیدهایی در پنج‌شنبه دارم. در مجموع حداقل 55 ساعت را قطعاً در ساختمان شورا حضور دارم که تا 70 ساعت نیز ممکن است افزایش یابد. اعضای فعال و عضو کمیته نباید کمتر از هفته‌ای 70 ساعت را در مجموع اختصاص دهند. موارد بسیاری وجود دارد که در امور عمرانی شهر به صورت اتفاقی رخ می‌دهد و در هر ساعتی از شبانه‌روز باید حضور داشته باشیم و همیشه در دسترس باشیم. این ساعات قابل پیش‌بینی نیست در نتیجه نمی‌توان مجموع آن را مشخص کرد اما به جز بعدازظهر‌های روزهای زوج سایر ساعات هفته در اختیار شورا است. صادقانه می‌گویم بنده هیچگاه حساب نکرده‌ام مبلغ دریافتی در ماه چه مقدار است. قطعاً پول دریافتی را استفاده می‌کنم اما هیچگاه پیگیری نکرده‌ام که دقیقاً چه مبلغی به حساب بنده واریز می‌شود. حتی برای حضورهای احتمالی در مکان‌هایی خارج از شورا که معمولاً حق‌الجلسه پرداخت می‌کنند را بنده جز ساعت موظفی خود حساب نمی‌کنم. به هیچ وجه مایل نیستم از منبعی جز شورا دریافتی داشته باشم. تصور می‌کنم مبلغ حق‌الجلسه در هر ماه از سوی شورا 3.5 تا 4.5 میلیون تومان باشد.
اسماعیل دوستی روزهایی که جلسه علنی و غیرعلنی برگزار می‌شود از 6 یا 7 صبح تا اذان مغرب در ساختمان شورا حضور دارم. جلسه‌های دیگری نیز در شورا برگزار می‌شود نیز حضور پیدا می‌کنم. در مجموعه در هفته سه روز را به شورا اختصاص داده‌ام به جز جلسه‌هایی که به صورت غیرقابل پیش‌بینی برگزار می‌شود. تمام این ساعات به امور شورا و شهرداری و وظایف نمایندگی اختصاص می‌دهم در هفته 24 ساعت را قطعاً در ساختمان شورا دارم که در ماه 96 ساعت می‌شود. یک روز در هفته را از صبح تا غروب به بازدید از پروژه‌ها و مناطق اختصاص داده‌ام. تصور می‌کنم در هفته بیش از 12 ساعت را به بازدید اختصاص می‌دهم که این عدد نیز در ماه بیش از 24 ساعت می‌شود. به صورت حق‌الجلسه‌ای 4 تا 4.5 میلیون تومان است.
علی صابری در مجموع تعداد ساعاتی که برای حضور در جلسه‌های علنی و غیرعلنی و کمیسیون‌ها اختصاص می‌دهم بیش از 10 ساعت در هفته است که مجموعاً ماهانه 40 ساعت را شامل می‌شود. در ساعاتی که در شورا حضور دارم تمام ساعات را به انجام امور شورا اختصاص می‌دهم. هر هفته ملاقات مردمی را دارم. حداقل 20 ساعت در هفته را به انجام امور شورا خارج از شورا اختصاص می‌دهم که می‌توان گفت در مجموع ماهانه 80 ساعت تنها خارج از شورا به امور شورا و وظایف نمایندگی اختصاص می‌دهم. دریافتی ما حق‌الجلسه 70 ساعته است که در سال گذشته 4 تا 4.5 میلیون است. امسال بر اساس جدولی که در ابتدای هر سال ارائه می‌شود تصور می‌ کنم کمی افزایش داشته باشد، این ج دول مصوبه هیأت وزیران است.
عباس جدیدی بنده معاون نظارت هستم و باید دائم حضور دایم داشته باشم بنابراین شنبه تا چهارشنبه از 8 تا 4 بعدازظهر به صورت مستمر حضور دارم. مجموع ساعات حضور بنده در ساختمان شورا حداقل هفته‌ای 40 ساعت است. روزهای پنج‌شنبه به بازدید از پروژه‌ها، مناطق و گزارش‌های مردمی می‌پردازم. این وقت نیز متعلق به شورا و امور شورا است. شورا بسیار پرکار است و تنها به هفته‌ای دو روز جلسه علنی و غیرعلنی محدود نمی‌شود. امور شورا زمان‌بر است و نیز به برگزاری جلسه‌های مختلف کمیسیون است. در هر هفته شورا 4 تا 5 روز کار مستمر و فعال را می‌طلبد زیرا هر چه بخواهیم در شورا کار کنیم کار هست به خصوص کمیسیون شهرسازی و عمران نیاز به کار هفتگی مستمر و فعال دارند. قانون تصویب‌ کرده است ماهانه 70 ساعت را باید اعضا حضور داشته باشند. این مبلغ در سال گذشته 4 تا 4.5 میلیون است.
محمد سالاری در دو ماه گذشته که مسئولیت هیأت نظارت را نیز بر عهده داشتم روزانه 20 ساعت را در ساختمان شورا سپری می‌کردم اما در سایر روزها که بحث انتخابات نبود دو روز در هفته را از صبح تا بعدازظهر روزانه 10 ساعت را در ساختمان شورا حضور داشتم. این عدد در هر هفته 20 ساعت می‌شود. روزانه 4 تا 5 ساعت را خارج از ساختمان شورا به امور شورا می‌پردازم. در مجموع 12 تا 15 ساعت را روزانه در خارج یا داخل ساختمان شورا به امور شورا اختصاص می‌دهم که جمع آن در ماه حدود 50 تا 60 ساعت می‌شود. همان عددی که سایر اعضا دریافت می‌کنند به صورت حق‌الجلسه‌ای است که تصور می‌کنم با کسر مالیات 3.7 میلیون است.
غلامرضا انصاری کار در شورای شهر تنها منوط به حضور فیزیکی نیست. بنده در روز 80 درصد اوقات خود را به کار شورا اختصاص می‌دهم.

بنده حتی زمانی که در دانشگاه حضور دارم با استفاده از پیامک یا تماس تلفنی امور شورا را پیگیری می‌کنم. حتی در تعامل با دانشجویان خود شنونده انتقادها و پیشنهادهای آنها هستم و صحبت‌های آنها را به شورا انتقال می‌دهم. جدای از حضور در دانشگاه در جلسه‌های متفاوت نیز حتی این روند را در پیش دارم.

میانگین ماهانه‌ای را که در شورا ارائه می‌دهیم مهم نیست بلکه تمام اعضا این دغدغه را دارند تا مشکلات شهر را سامان دهند.

بنده حقوق خود را از دانشگاه دریافت می‌کنم حق‌الجلسه‌ عددی نیست که بتواند مشکلی را برطرف کند.
حسین رضازاده بنده از وزارت ورزش و جوانان مأمور به خدمت در شورای شهر هستم در نتیجه همانند کارمندان دولت و به صورت تمام وقت در ساختمان شورا حضور دارم. این در حالی است که هنگام حضور در فدراسیون به صورت نیمه‌وقت حضور داشتم اما با حضور در شورای شهر ساعات کارم به تمام وقت افزایش یافت. در نتیجه علاوه بر این که 70 ساعت را به صورت کامل پر می‌کنم هر روز از 8 تا 16 در ساختمان شورا حضور دارم.  ساعات مأموریت‌های بیرون از شورا در ماه‌های مختلف متفاوت است اما در جلسه‌های متفاوت در مناطق مختلف با مدیران ورزشی حضور پیدا می‌کنم. این ساعات نیز جز ساعات موظفی ما حساب می‌شود اما از مجموع موظفی بنده معمولاً نیمی از ساعات را در بیرون از شورا به امور شورا می‌پردازم و مابقی را در ساختمان شورا حضور دارم. دریافتی بنده حق‌الجلسه است.
هادی ساعی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه به دلیل وجود صحن همواره حضور داریم. در سایر روزها متناسب با برنامه روزانه و حجم کار موجود حضور پیدا می کنیم. در نتیجه ساعات حضور بنده در ساختمان شورا محدود به روزهایی است که جلسه علنی و غیرعلنی دایر است. بقیه ساعات بیرون از ساختمان شورا به وظایف خود می‌پردازیم.

بسیاری مواقع حجم کار اعضا بیرون از شورا است زیرا باید همواره بازدیدهایی را از مناطق و پروژه‌های در حال اجرا داشته باشیم. همچنین مراسم‌های مختلف و افتتاحیه‌ها و ملاقات‌های مردمی که هر مرتبه در شهرداری یک منطقه برگزار می‌شود نیز جزو برنامه‌های همیشگی اعضا است.

بنده همچنین یک روز در هفته در کمیسیون ماده 100 برای بررسی پرونده‌ها حضور دارم که این کمیسیون در ساختمان شورا مستقر نیست. همچنین عضو کمیته سفرهای خارجی هستم که این کمیته نیز در ساختمان شورا مستقر نیست. تصور می‌کنم در ماه 150 تا 160 ساعت از وقت خود را به شورا اختصاص می‌دهیم این در حالی است که قانون تنها 70 ساعت به صورت ساعتی و حق‌الجلسه‌ای را برای ما منظور می‌کند.

عضویت در شورا نیز به دو شکل است برخی از دوستان به صورت موظف هستند و باید همواره حضور داشته باشند اما برخی دیگر غیرموظف هستند و الزامی برای حضور تمام‌وقت، بنده عضو غیرموظف هستند.

این شیوه حضور به چه صورت تعیین می‌شود؟ متناسب با درخواست اعضا است زیرا در سایر ادارات کارمند بوده و به شورای شهر مأمور شده‌اند و به این دلیل باید ساعات اداری خود را پر کنند.

به صورت حق‌الجلسه است.

انتهای پیام/




سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۵
انتشار یافته: ۳۷
حق‌الجلسه‌ 4 تا 4.5 میلیون عددی نیست که بتواند مشکلی را برطرف کند. :)
یکی نیست بگه خوب دقیقا یعنی چقدر میگیرید؟اینکه نشد جواب...چقد؟ صد هزار تومان؟ دویست هزار تومان؟؟؟ چقد؟؟؟ جگر شیر نداری ..سفر کیش نرو
آقایان شورا حق جلسه شان حدود دو برابر حقوق ماهیانه بنده با مدرک کارشناسی ارشد و حدود 24 سال سابقه است.
تابي جون بهشون بگو رقم اعلام كنند پيچش ندن
موضوع اصلی این نیست که چقدر میگیرند
موضوع این است که چقدر خروجی دارند
فردی که 4میلیون میگیرد قانونا" باید 4میلیون راندمان داشته باشد اگر دارد که خدا پدرش را بیامرزد و نوش جانش اما ....
من هم کارمندی هستم که با 25 سال سابقه کار از 7 صبح الی 7 شب یک و نیم میلیون میگیرم اگه اختلاف حقوق یکی مثل اینها و یک کارمند به این اندازه که از زمین تا آسمونه نباشه تصمیمات به نفع همه گرفته میشه نه به نفع خود و منافعشون وقتی یک فرد در شورای شهر چنین حقوقی میگیرد پس بالاها ببین چه خبره؟
مگه میشه یه انسان پیگیری نکنه که چقدر پول به حسابش میریزن!!!!
حداقل دریافتی اقایون به گفته خودشون 4 میلیون تومان است . چطور من باید 712 تومان حقوق بگیرم در ماه؟
چطور زندگی مو بگذرونم؟
ببخشید جناب آقای دبیر را از قلم انداختید...
ایشان عضو هیات علمی دانشگاه علامه هستند و از آنجا حقوق استادیاری می گیرند!
از شورا چقدر دریافتی دارند؟
منم میخواهم
برای 70 ساعت 4. ملیون میگیرن یعنی اگه 178 ساعت کار کنن حدود 12 ملیون حقوقشونه!!
آره داداش تو راست میگی.....
درامدهای ناشی از حضور در شورا چطور!!!؟
غلامرضا انصاری: "حق‌الجلسه‌ عددی نیست که بتواند مشکلی را برطرف کند."
جالب است 5/4 میلیون عددی نیست!
شما گفتين مردم هم باور كردن مبلغ هرساعت مساوي چه مقدار ميباشد يعني اينكه از جاي ديگر درآمدي ندارند چون به صورت ساعتي حقوق ميگيرند دانشجوي دكتري : كدام كارمند دولت ميتواند در زمان اشتغال ادامه تحصيل دهد
پس چرا برای حضور در شورای شهر سر و دست می شکنند
یه بار بیا جایِ من کارگر کار کن.ماهی نهصد بگیر.بزار من بیام جای تو.بینیم کی کارش سخت تر و بازدهیش بیشتره!!!
با سلام وعرض خسته نباشید به اعضای محترم شورای شهر ، از اینکه کسبه محترم بازار و اصناف را در نحوه جدید تنظیم اظهارنامه مالیاتی و مسئولین دیگر سازمانها علی الخصوص شهرداری را به این نوع پاسخ گوئی در لفافه وپر راز و ابهام راهنمایی فرمودید سپاسگزاریم !
پیشنهاد : برای رفع مشکل افراد ساده لوح، کم سواد، نا آشنا با رموز وکالت ومدیریت ایرانی یک شورای شفاف سازی با ساختمان با میز وصندلی شیشه ای بصورت جهادی ساخته شود .
بعضی صادقانه جواب دادند اما برخی با وجود اینکه مبلغ دریافتی را حق خود میدانند اما از از دادن پاسخ روشن طفره رفتند
اینها که حقوق نمی گیرند!!
كارگر بدبخت 700 ميگيره اونوقت اينا....
تیتر خبری شما هیچ منافاتی با خبر ندارد / بهتر بود میگفتید میزان فعالیت ساعتی اعضای شورای مشخص شد . آخه چون کمتر از 5 میلیون تومان نمیگیرند شما و اعضا به رقم دریافتی اشاره ای نکردید .
بنده هم اعلام آمادگي ميكنم تا تمام وقت خودم رو در كميسيونها بگذارانم و مثل شما حقوق بگيرم.....من حاضرم 24 ساعته جلسه برم بخدا
ماشاالله پر اشتها هم هستند...4 تا 4.5 میلیون فقط حق جلسه می گیرند از محل کارشان هم که قطعا از این مبلغ کمتر نیست حقوق میگیرند و می گویند مبلغ کمی است که مشکلات را حل نمی کند
پس مردم بیچاره ای که دارن با حداقل حقوق زندگی می کنند چه بگویند....
اینها چگونه می توانند برای قشر ضعیف تصمیم سازی کنند....محال است.محال
به نظرتون فقط برا 70 ساعت درماه 5 میلیون معقوله
نکته آقای انصاری خیلی جالب است.4 میلیون تومان حق جلسه چیزی نیست.
خدایا توبزرگی همه دست خودته و همه چی به خودت واگذار میکنیم .
چه قدر واضح و روشن اعلام کردن !!!!!!!!!!!!!!!!!! چه صداقتی من که هلاک شدم .
سلام
70 ساعت و 5/4 میلیون تومان ،انشالله فقط همین باشه ...................
آخی، واسه چی پس اینهمه سر و دست می شکنید. بسوزه پدر پست
خداخيرتان بدهد.ازجوابهاييكه داده ايدمعلومه چيزي دريافت نميكنيد وخدمتتان في سبيل لله است!
خوب بالاخره چقدر شد؟؟
چرا هیچکدوم راست و حسینی نمیگن چقدر دریافتی دارن
من كه باور نمي كنم
البته عضويت در اينگونه جاهها مزايايي غير از پرداختهاي مستقيم هم دارند كه به مراتب بيشتر است!
آقا ماهی چند ؟ مشخص نشد آخرش
جالبه اینها را که خواندیم فهمیدیم اقایان چیزهای دیگری هم دریافت میکنند و گرنه همه یک جور عنوان میکردند!!!!!! البته موضوع بهره مندی از رانت چیزست دیگر!!!
بطور وتوسط ساعتی 57000 تومان برای هر ساعت حضور در جلسات شورای شهر یعنب معادل 5 برابر هر ساعت اضافه کار یک کارمند ارشد دولتی، به نظر میرسد بد نیست!!!
از آقای حبیب کاشانی پرسده شود اگز از شنبه تا ۵شنبه هر روز از صبح تا غروب در شورا هستند چگونه به وظایف دانشجویی برای دکتر شدن میرسند؟
حتما از غروب تا اذان صبح
دوستان عزیز رقم چهار و نیم ویا پنج میلیون در ماه حقوق نماینده شورای شهر و یا چند برابر آن برای شهردار در مقابل انجام کار و آنهم کارهای اصولی رقم زیادی نیست و اگر فکر میکنید این افراد واجد صلاحیت های لازم نیستند لطفا در انتخابات شورای شهر آتی پای صندوق های رای حاضر و به افراد با صلاحیت رای بدهید.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی