بازدید 2037

نحوه تخصیص اعتبارات استان‌ها زیر ذره‌بین مجلس

کد خبر: ۵۰۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 26 May 2015
نماینده مردم دامغان از تلاش جمعی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور خبر داد.

عبدالرحمان رستمیان درگفت وگو با خانه ملت،‌از تحقیق و تفحص از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور،افزود:به نظرمی‌رسد سازمان مدیریت یکی از مشکلات تقسیم بودجه‌ای کشور است؛زیرا این سازمان براساس شاخص‌ها بودجه را تقسیم نمی‌کند،بلکه براساس لابی‌ها و فشارها این بودجه تقسیم می‌شود.

نماینده مردم دامغان درمجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: قراراست تحقیق و تفحص ازسازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور صورت گیرد که اکنون متن آن آماده شده و به امضای چند نماینده مجلس رسیده است و هفته بعد ازسرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه آن را تکمیل کرده و به این سازمان ارسال خواهیم کرد.

این نماینده مردم درمجلس نهم درباره جزئیات تحقیق و تفحص ازسازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور،تاکید کرد:‌ دراین تفحص نحوه تخصیص اعتبارات در استان‌ها و شهرستان‌ها بررسی می‌شود؛چراکه به نظر می‌رسد درتخصیص اعتبارات برخی‌ مداخله می‌کند؛ازسویی دیگر درباره مجوز استخدام‌ها شاهد هستیم که به مراکز اجازه استخدام داده می‌شود؛اما برخی از مراکز فاقد چنین مجوزی هستند.

وی یادآور شد: مدیران استانی نیزبه ناعادلانه تقسیم شدن بودجه ها معترض هستند و دراین تحقیق و تفحص درصدد هستیم بودجه‌ای که دراختیار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قرار گرفته را آنالیز کنیم.

رستمیان تصریح کرد:‌ قراراست دراین تحقیق و تفحص اقدامات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در سال 93 مورد تحقیق و تفحص قرار گیرد؛چراکه درسال 93 مشکلاتی را شاهد بودیم؛اگرچه چند ماهی از تشکیل دوباره این سازمان نگذشته؛اما قبل ازتشکیل مجدد آن،معاونت‌ برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ، اقدامات سازمان را دنبال می‌کرد لذا در این تفحص همه موارد بررسی می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار