بازدید 1707

چرا دست مافیا را از بخش کشاورزی کوتاه نمی‌کنید؟

کد خبر: ۵۰۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 26 May 2015
عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه کشاورزان در کشت سیب زمینی ضرر می دهند،خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: چرا دست مافیا را از بخش کشاورزی کوتاه نمی‌کنید؟

به گزارش خانه ملت؛عیسی امامی درنشست علنی امروز سه‌شنبه (5 خرداد‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: آیا صدای کشاورزان را نمی‌شنوید؟ آیا از قیمت‌های تاسف بار آگاه نیستید؟ چرا دست مافیا را ازبخش کشاورزی کوتاه نمی‌کنید؟ چرا کشاورزان باید تاوان تصمیمات اشتباه را بدهند؟ به داد کشاورزان برسید.

نماینده مردم گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی افزود:اکنون درفصل خرید سیب‌زمینی قرار داریم، هر سال دراین زمان یا با بی‌تدبیری یا با کمبود نقدینگی مواجه می شویم و کشاورزان برای هر کیلو سیب زمینی 400 تومان هزینه می کنند اما باید محصول خود را به قیمتی پایین‌تر بفروشند و این موضوع بی انصافی است.

وی با بیان اینکه کشاورزان منتظر تصمیم وزارت جهاد کشاورزی و وزیر آن هستند،گفت:خواهشمندم آنها را از بلاتکلیفی بیرون بیاورید.

نماینده مردم گرگان و آق قلا درمجلس همچنین از رییس جمهور خواست که نسبت به استخدام فرزندان تحصیل کرده خانواده‌های ایثارگران اقدام کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل