بازدید 1880

انتقاد از حضور بانکها در تجارت برنج

کد خبر: ۵۰۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ 26 May 2015
نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس گفت:سال‌ها است که حق‌التدریسی‌ها تعیین تکلیف نمی‌شوند و لازم است وزارت آموزش و پرورش نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،عزت الله یوسفیان ملا در نشست علنی امروز سه شنبه (5 خرداد‌ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به اعضای جدید هیات رییسه مجلس،از واردات بی‌رویه برنج انتقاد کرد و گفت:بانک‌ها اخیرا به سمت واردات برنج رفته‌ و به بخش تولید بی‌توجهی می‌کنند که این موضوع هم به افسارگسیختی بانک‌ها برمی‌گردد و هم اقتصاد کشور را به نقطه نامعلومی می‌رساند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس درادامه با تاکید بر لزوم حل مشکلات فرهنگیان،عنوان کرد: فرهنگیان درکمال متانت اعتراض خود را درباره معیشت اعلام کرده‌اند که باید فکری در این زمینه کرد.

 

بارمالی افزایش حقوق فرهنگیان عدد و رقم بالایی نیست

وی با انتقاد از اینکه به برخی شاغلان و بازنشستگان حقوق بالای 10 میلیون تومان پرداخت می‌شود،تصریح کرد: قابل قبول نیست که افراد فرهنگی و کارمند با ماهی 700 هزارتومان زندگی کنند.

یوسفیان ملا خواستار تشکیل کمیته‌ای برای افزایش 70 درصدی حقوق کارکنان دولت و فرهنگیان شد و افزود: سال‌ها است که حق‌التدریسی‌ها تعیین تکلیف نمی‌شوند و لازم است وزارت آموزش و پرورش نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام کند.

به گفته این نماینده مردم درمجلس نهم،بارمالی افزایش حقوق فرهنگیان عدد و رقم بالایی نیست و دولت و مجلس می‌توانند به راحتی منبع آن را تامین کنند.

نماینده مردم آمل و لاریجان درمجلس با اشاره به وجود مشکلات اجتماعی و خانوادگی و آمار طلاق و همچنین فقر در کشور،گفت: ما جلسات بسیاری با دولت داشته‌ایم اما هیچ خروجی مشخصی در آن وجود نداشته درحالی که به نظر می‌رسد خوب است درهریک ازاین جلسات یک مشکل مشخص حل شود؛چراکه ما با شعار و حرف زدن به نتیجه نخواهیم رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر