بازدید 1677

خودروسازان بجای تیمداری، خودروها را باکیفیت کنند

کد خبر: ۵۰۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 26 May 2015
عضو کمیسیون صنایع معادن مجلس با بیان اینکه بازی سیاسی در واگذاری سرخابی‌ها پسندیده نیست، گفت: خودرو سازان به جای تیم داری، خودروهای خود را کیفیت دهند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد سلیمانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 5 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با بیان اینکه متاسفانه بی‌تدبیری در کارهای دولت غوغا می‌کند، گفت: در شرایط کنونی تدبیر دولت، دست کردن در جیب مردم و هزینه کردن از اموال ملت شده و قطعا این خوب نیست، از طرفی دیگر افزایش نرخ بنزین و تک نرخی کردن آن یعنی اینکه دولت هیچ تفاوتی میان پردرآمدها و کم درآمدها قائل نیست.

نماینده مردم تهرای، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا دولت باید هزینه‌های جاری خود را کم کند زیرا متاسفانه براساس آمارها هزینه جاری دولت در سال 94 دو برابر سال 91 شده که این اعتبار بالغ بر 170 هزار میلیارد تومان است. حال اگر دولت 10 درصد از این هزینه‌ها را صرفه‌جویی کند می‌تواند تمام مشکلات خود را رفع کند. همچنین دولت باید تلاش‌های خود را برای حذف یارانه پردرآمدها جلوگیری از انجام سفرهای پر خرج و هزینه‌بر، جلوگیری از افزایش حقوق نزدیکان و توقف همایش‌های کم خاصیت انجام دهد.

سلیمانی با تاکید بر اینکه بازی سیاسی در واگذاری باشگاه های محبوب ملت ایران پسندیده نیست، تصریح کرد: خودرو سازان باید به جای این گونه اقدامات باید به دنبال افزایش کیفیت خودروهایشان بروند.

وی با بیان اینکه مردم باید در بحث مذاکرات هسته‌ای محرم شوند، گفت: دولت با لطایف الحیل از ارائه فکت شیت سرباز زد، از این رو در شرایط کنونی حداقل دولت باید در مورد حجم بازرسی‌ها، تولید صنعتی، موضوع تحقیق و توسعه به مردم راست بگوید. همچنین دولت نباید مجلس را دور بزند و باید اجازه دهد که مجلس در متن مذاکرات باشد زیرا ملت ایران کسانی که به دنبال حذف ملت هستند را نخواهد بخشید.

وی با بیان اینکه دیدگاه کنونی در وزارت علوم دفع نخبگان و مشارکت در فرار از مغزها شده است، تصریح کرد: افت علمی کشور که به تائید مراجع دولت یازدهم نیز رسیده باید اصلاح شود همچنین وزیر علوم باید در صحنه دانشگاه حضور بیشتری داشته باشد اما متاسفانه وی همیشه غایب است و مثل اینکه دیگران تصمیم گرفته و وی اجرا می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس