بازدید 1834

نامه نمایندگان شمال غرب کشور به رئیس مجلس

کد خبر: ۵۰۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 26 May 2015
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: نمایندگان شمال غرب کشور به ویژه آذربایجان شرقی در نامه‌ای به دکتر لاریجانی رئیس مجلس خواستار شفاف سازی و رفع ابهامات مربوط به بازی تراکتورسازی با نفت شدند.

به گزارش خانه ملت، علیرضا منادی سفیدان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 5 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی از ارسال نامه نمایندگان شمال غرب کشور به دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تعیین تکلیف و شفاف سازی اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت خبر داد و گفت: با توجه به مسائل پیش آمده در این مسابقه و ابهامات آن که منتهی به جلوگیری از قهرمانی یکی از دو تیم مذکور به ویژه تیم تراکتورسازی که شرایط بهتری نسبت به سایر تیم‌ها داشت، درخواست داریم که علل عدم رعایت شئونات ورزشی و نقض قوانین و مقررات از جمله در انتخاب داور بی‌طرف مورد رسیدگی و بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعا چنانچه نظر مجلس در تائید این گزارش باشد موضوع به قوه قضائیه ارجاع شده تا خارج از نوبت بررسی شود. از طرفی دیگر مواردی همچون علت انتخاب داوری که در همین فصل در مسابقات تیم تراکتورسازی تصمیمات علیه این تیم گرفته، علت اخطارهای مداوم و اخراج تیموریان به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تراکتورسازی و همچنین نگرفتن پنالتی مسلم به نفع تراکتورسازی، علت کار نکردن اسکوربرد ورزشگاه درباره مسابقه همزمان، علت اطلاع رسانی ناصحیح و علت قطع شدن ارتباط تلفنی و اینترنتی باید در اولویت بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقات صورت گرفته ما از رئیس مجلس می‌خواهیم که با استناد به ماده 236 آئین نامه داخلی مجلس این موضوع را به کمیسیون مربوطه ارجاع داده و اقدامات قانونی صورت گیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: در شرایط کنونی در حوزه انتخابیه تولیدکنندگان محصول فرش، فرهنگیان و کارکنان نیروگاه تبریز با مشکلات بسیاری روبرو هستند که مسئولان باید در جهت رفع این مشکلات تلاش کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان