بازدید 1597

بکام همکاری جدیدی را با یونیسف آغاز کرده است

کد خبر: ۵۰۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 26 May 2015
ستاره سابق تیم‌ملی انگلیس که اکنون ۴۱ ساله است در راستای کمک به کودکان بی‌سرپرست، همکاری تازه‌ای را با یونیسف آغاز کرده است.

به گزارش فارس، دیوید بکام ستاره سابق انگلیسی فوتبال که اکنون 41 ساله است، در اقدامی اخلاقی به منظور حمایت از کودکان بی‌سرپرست، همکاری جدیدی را با یونیسف آغاز کرده است.

این ستاره سابق تیم‌های رئال‌مادرید و منچستریونایتد در گفت‌وگو با CNN-Culture از اهدای هدیه به تمام کودکان در حال تحصیل اما بی‌سرپرست کشورش و جلب کمک‌های مردمی از سراسر دنیا برای آن دسته از کودکان نپالی که خانواده خود را از دست داده اند سخن گفت.

دیوید بکام که از 15 سال پیش سفیر حسن نیت یونیسف است، همواره در طرح‌های انسان‌دوستانه مشارکت داشته است. او سال‌ها پیش اظهار داشت که هر کس او را دوست دارد، به کمک به کودکان بپردازد، چرا که ‌آن‌ها هستند که سازندگان آینده جهان خواهند بود و اگر آن‌‌ها با کمک‌های مهربانانه ما مواجه شوند، مهر و محبت را می‌آموزند و آینده‌ جهان‌‌مان را بر اساس محبت و عشق خواهند ساخت.

گفتنی است که بکام با ناصر الخلیفی، مالک و رئیس 43 ساله و قطری پاری‌سن‌ژرمن دوستی صمیمانه‌ای دارد، به طوری که در فصل 13-2012 به تیم او پیوست و در همان‌جا به فوتبالش پایان داد.

قابل ذکر است که یونیسف یا صندوق کودکان ملل متحد، سازمانی فرادولتی و غیردولتی است که برای فراهم‌کردن غذای اضطراری و خدمات بهداشتی برای کودکان در کشورهایی که در اثر جنگ جهانی دوم تخریب شده بودند، ایجاد شد اما راهش را تاکنون نیز ادامه و حتی توسعه داده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان