بازدید 2100

توضیحات فدراسیون بوکس در مورد سهمیه روزبهانی

کد خبر: ۵۰۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 26 May 2015
رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون بوکس در مورد کسب سهمیه المپیک احسان روزبهانی و حواشی که در این باره مطرح شده، گفت: سهمیه المپیک 2016 احسان روزبهانی قطعی است ولی او باید در مسابقه ای که شهریور ماه در لیگ ستارگان جهان APB دارد شرکت کند تا سهمیه اش تثبیت شود.

همایون اردلان در گفت گو با ایسنا در پاسخ به این سوال که شایعه شده احسان روزبهانی سهمیه المپیک 2016 ریو را نگرفته است و آیا این مساله صحت دارد؟ اظهار کرد: روزبهانی سال قبل در مسابقات بوکس حرفه ای در وزن 81 کیلوگرم شرکت داشت و توانست قهرمان شود اما بعد از این رقابتها فدراسیون جهانی تصمیم گرفت مرحله دوم مسابقات بوکس حرفه‌ای را نیز برگزار کند که به همین خاطر هنوز نام احسان روزبهانی در لیست نفراتی که سهمیه المپیک گرفته‌اند نیامده است.

وی افزود: طبق پیگیری های انجام شده، حضور روزبهانی در مسابقه دفاع از کمربند قهرمانی APB باعث می شود تا سهمیه المپیک او به ثبت برسد. برد و باخت در این مبارزه هیچ تاثیری در سهمیه المپیک او ندارد و روزبهانی با شرکت در این رقابت المپیکی شدنش را تثبیت خواهد کرد.

رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون بوکس با اشاره به اینکه علت ثبت نشدن نام روزبهانی در سایت المپیک ریو هیچ دلیل خاصی ندارد و فقط به خاطر برگزاری مبارزه دوم است گفت: هیچ مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد و این ملی پوش ایران بدون تردید در بازیهای المپیک 2016 ریو نماینده ایران خواهد بود.

اردلان در مورد وضعیت امین قاسمی‌پور در مسابقات بوکس حرفه ای به عنوان دومین نماینده ایران گفت: طبق نامه ای که فدراسیون جهانی بوکس "آیبا" برای فدراسیون ایران ارسال کرده است،قاسمی پور به مسابقات جهانی APB دعوت شده و از 29 خرداد ماه جاری مسابقات وی در مسکو روسیه برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار