بازدید 2371

جریمه سنگین در انتظار بازیکنان و کادر فنی استقلال

کد خبر: ۵۰۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 26 May 2015
 طبق آیین نامه انضباطی باشگاه استقلال تهران، چنانچه در پایان هر فصل نتیجه مطلوب حاصل نشود، کمیته انضباطی باشگاه می تواند به تقاضای مدیرعامل ، کادر فنی وبازیکنان را به کسر 40 درصد از مبلغ قراردادشان، محکوم و جریمه کند.

محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: طبق بند 2/4 آیین نامه انضباطی باشگاه، کادر فنی و بازیکنان مکلف هستند تمام تلاش و توان فنی خود را برای تحصیل نتیجه مطلوب به کار گیرند و چنانچه در پایان فصل نتیجه مطلوب حاصل نشود، کمیته انضباطی می تواند به تقاضای مدیرعامل در یک حکم کلی، تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان را به کسر 40 درصد از مبلغ قرارداد آنها به عنوان جبران خسارت، محکوم کند.

وی افزود: تشخیص نتیجه مطلوب یا نامطلوب با کمیته انضباطی باشگاه است و کمیته انضباطی در حکم خود تمامی شرایط را در نظر می گیرد.

بزرگی در پاسخ به این سئوال که آیا مدیرعامل باشگاه با توجه به جایگاه استقلال در پایان فصل، این تقاضا را از کمیته انضباطی داشته است یا خیر ؟ گفت: آیین نامه انضباطی این مساله را بر عهده باشگاه گذاشته اما قرار شده است بهرام افشارزاده در جلسه آتی هیات مدیره در ارتباط با این موضوع با اعضا مشورت و سپس اظهار نظر کند که نتیجه مطلوب بوده است یا خیر؟

استقلال تهران در پایان چهاردهمین دوره لیگ برتر در جایگاه ششم جدول قرار گرفت و نه تنها قهرمانی را از دست داد بلکه نتوانست سهمیه حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا را نیز کسب کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل