بازدید 4343

انتشار جزئیات جلسات غیرعلنی خلاف است

کد خبر: ۵۰۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 26 May 2015
مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس گفت: از آنجایی که پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران این روزها یکی از حساس ترین موضوعات کشور است شایسته نبود رسانه‌ها به انتشار جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس بپردازند.

"مهدی کیایی" در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به اینکه در حال حاضر موضوع پرونده هسته‌ای و مذاکرات مربوط به آن یکی از مسائل و مقوله‌های مهم و حساس کشور است، گفت: با توجه به تصمیم مسئولین کشور و هیات رئیسه مجلس در زمینه تشریح اقدامات هیات مذاکره‌کننده ایرانی در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی شایسته نبود که رسانه‌ها از قول منابع آگاه و یا برخی افراد اقدام به انتشار غیرقانونی جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس کنند.

وی افزود: بر اساس روال مرسوم و به طور طبیعی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس پس از پایان جلسه به تشریح کلیاتی از مذاکرات غیرعلنی می‌پردازد و یا اینکه بعد از اتمام جلسه غیرعلنی، رئیس مجلس یا ریاست جلسه کلیاتی از موضوعات مطرح شده را بیان می‌کند که شایسته است رسانه‌ها تنها به انتشار همین بخش اکتفا کنند.

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس خاطرنشان کرد: از آنجایی که پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران این روزها یکی از حساس ترین موضوعات کشور است شایسته نبود رسانه‌ها به انتشار جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس بپردازند.

کیایی در پایان تاکید کرد: انتشار جزئیات جلسات غیرعلنی قطعا خلاف امنیت ملی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر