بازدید 3932
انتصابات جدید «البغدادی»:

یک تبعه چینی در راس عملیات داعش در استان انبار عراق

گزارش‌های خبری حاکی از این است که ابوبکر بغدادی تغییراتی را در کادر رهبری این گروه در الانبار اعمال کرده است.
کد خبر: ۵۰۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 26 May 2015
گزارش‌های خبری حاکی از این است که ابوبکر بغدادی تغییراتی را در کادر رهبری این گروه در الانبار اعمال کرده است.

به گزارش «تابناک»، اطلاعات خبری حکایت از آن دارد که ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش از رقه در سوریه به همراه سرکرده‌های عربی و خارجی وارد نینوا شده و تغییراتی را در سرکرده‌های این گروه اعمال کرده و ماموریت عملیات در الانبار را به شخصی سپرده که تابعیت چینی دارد که این شخص از سرکرده‌های داعش است که در گذشته ماموریت‌های امنیتی در مناطق اشغال شده توسط داعش در فلوجه، هیت، القائم و مرزهای عراق و سوریه را بر عهده داشت.

بغدادی تغییراتی را در کادر رهبری اعمال کرده و برخی را عزل و برخی از رهبران میدانی در نینوا را منصوب کرد اما اسامی این افراد مشخص نشده است.

از سوی دیگر حامد المالکی، فرمانده نیروی هوایی ارتش اعلام کرد که نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در الانبار تروریست‌ها را از تمامی طرف‌ها محاصره کرده‌اند.

وی افزود: ورود نیروهای بسیج مردمی به عملیات آزادسازی شهر رمادی ابعاد بزرگی را به این نبرد بخشید و همچنین عرصه را بر داعشی‌ها تنگ کرد و راه‌های امداد رسانی را به سوی تروریست‌های داعش بست.

در همین حال گروه تروریستی داعش تعداد بیشتری از نیروهای خود را وارد شهر رمادی کرد تا آماده درگیری‌ها با نیروهای امنیتی و گروه‌های مسلح که به سمت مرکز استان الانبار می‌آیند، باشد.

ساکنان در رمادی گفتند که کامیون‌هایی که نیروهای داعش سوار بر آن بودند، وارد رمادی شده‌اند. 


ایسنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر