بازدید 10262
۷

سهمیه تاکسی‌ها از امشب می‌سوزد

یک مقام آگاه با بیان اینکه خودروهای عمومی تا ساعت 24 امشب فرصت دارند از سهمیه سوخت خردادماه خود استفاده کنند، گفت: سهمیه خودروهای دیزلی همانند سابق به صورت روزانه شارژ شده و حذف نمی‌شود.
کد خبر: ۵۰۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 26 May 2015
یک مقام آگاه با بیان اینکه خودروهای عمومی تا ساعت 24 امشب فرصت دارند از سهمیه سوخت خردادماه خود استفاده کنند، گفت: سهمیه خودروهای دیزلی همانند سابق به صورت روزانه شارژ شده و حذف نمی‌شود.

یک مقام آگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: کارت‌های سوخت باقی می‌ماند و نمی‌سوزد و توصیه ما هم آن است که مردم از کارت‌ها استفاده کنند؛ چراکه این کار باعث می‌شود آمار دقیق مصرف و نحوه استفاده از سوخت در مناطق مختلف کشور شفاف باقی بماند.

وی اضافه کرد: خودروهای عمومی تا ساعت 24 امشب فرصت دارند از سهمیه سوخت خردادماه خود استفاده کنند و دولت از امشب هیچ نوع سهمیه‌ای در حوزه بنزین درنظر نخواهد گرفت.

این مقام آگاه در پاسخ به پرسشی درباره نحوه کنترل کرایه تاکسی‌ها و خودروهای عمومی بعد از حذف سهمیه‌ها گفت: از اول سال جاری علی‌رغم اینکه نرخ تورم بالا نبود کرایه تاکسی‌ها رشد قابل قبولی داشت و از سوی دیگر هزینه بنزین به طور کلی در هزینه‌ تمام شده تاکسی‌ها بسیار بسیار پایین است و مابه‌التفاوت 300 تومانی قطعاً توجیهی برای گران شدن کرایه تاکسی‌ها محسوب نمی‌شود.

وی تصریح کرد: سهمیه خودروهای دیزلی همانند سابق به صورت روزانه شارژ شده و حذف نمی‌شود و فقط قیمت گازوئیل تغییر کرده که آن هم هنوز فاصله بسیار بسیار زیادی با قیمت‌های واقعی دارد.

این مقام آگاه ادامه داد:‌ مصوبه دولت مبنی بر اختصاص سهمیه سوخت خودروهای دیزلی بر اساس بارنامه در تیرماه سال جاری و براساس جی.پی.اس از شهریور ماه سال آینده سر جای خود باقی است و عملیاتی خواهد شد.

به گزارش فارس، طرح سهمیه‌بندی بنزین که از 8 سال پیش آغاز شده بود به صورت ناگهانی و بدون اعلام قبلی مسئولان از ابتدای خرداد ماه سال جاری حذف شد و بنزین به طور کلی از این پس به صورت تک نرخی به قیمت 1000 تومان در هر لیتر به خودروهای بنزین سوز و موتورسیکلت‌ها ارائه خواهد شد.

خودروهای شخصی تا شهریور ماه فرصت دارند از سهمیه سوخت ذخیره شده در کارت‌های سوخت استفاده کنند و پس از آن سهمیه سوخت باقیمانده به طور کامل حذف خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۷
از دیدگاه جامعه شناسی هر 15 سال یک نسل محسوب میشود بنابراین نسل سومی ها دارند اولین تجربه این نحوه گرانی را تجربه میکنند!!!!
ابتدا دلار و سکه و سپس اتومبیل و سپس ارزاق عمومی و پر مصرف و سپس خدمات حمل و نقل و غیرو...
درست همانند سال 1374_1373 که خیلی ها اجساس خوشبختی کردند و خیلی ها هم احساس سختی را درک کردند!!!
وافعا متاسفم...خصوصا برای جوانان و آرزومندان
همین هائیکه مانند آنروزهای من هستند!!!!
تا حدودی مدیریت شد
آقا بدویید که می گن قیمت الاغ شدیدا می خواد بکشه بالا ، بدوئید که دیگه اونم گیرتون نمی اد .
با آزاد شدن قيمت سوخت تكليف ميليونهاي كارت سوخت دست مردم كه هركدام بالغ بر 20000 تومان براي مردم هزينه برداشته چه مي شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دولت براي اين موضوع هم فكري كرده يا نه.
دولت و مجلس عزیز ،آیا وقتی در یک کشور سوخت با قیمت بین المللی فروخته می شود چرا باید خودرو وارداتی 3 برابر قیمت جهانی به مردم همان کشور فروخته شود ؟ مردی کنید و تعرفه واردات خودرو های زیر 2000 سی سی را صفر کنید . این نهایت درایت شماست . چرا مردم ایران باید محکوم به استفاده از خودرو های خارج از رده باشند ؟
مبارکه
"خودروهای شخصی تا شهریور ماه فرصت دارند از سهمیه سوخت ذخیره شده در کارت‌های سوخت استفاده کنند و پس از آن سهمیه سوخت باقیمانده به طور کامل حذف خواهد شد." !!!!!!!!

اونوقت چرا ؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی